Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

USA: Porozumienie w sprawie reklam żywności kierowanych do dzieci

Źródło: foodingredientsfirst.com   Dodano: 2011-07-15 13:10:19

Pierwszy raz w historii przedsiębiorstwa z branży spożywczej, które kierują reklamy swoich produktów do dzieci, będą musiały przestrzegać jednolitych kryteriów wartości odżywczej żywności, która jest reklamowana.

Przełomowe porozumienie zmieni rynek reklam największych koncernów spożywczych. Obecnie 1/3 produktów reklamowanych dzieciom nie spełnia nowych kryteriów wartości odżywczych. Przedsiębiorstwa, których produkty nie spełniają nowych kryteriów wartości odżywczych, będę musiały zmienić recepturę. W przeciwnym razie po 31 grudnia nie będą mogły reklamować swoich wyrobów. Nowe kryteria zachęcają do produkcji artykułów z mniejszą ilością sodu, tłuszczów nasyconych, cukrów oraz mniejszą ilością kalorii. Wyróżniono dziesięć kategorii produktowych, w tym artykuły mleczarskie. W ramach tej kategorii skoncentrowano się na mleku i jogurtach.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25