1. Aktualności
  2. Polska

Hochland ze „Złotym Paragonem – Nagrodą Kupców Polskich”

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Jubileuszowy Złoty Paragon z okazji 25-lecia działalności firmy w Polsce odebrał w tym roku Piotr Knauer, Dyrektor Generalny Hochland Polska. Mini Almette śmietankowa, zwyciężyła zdobywając pierwsze miejsce i Złoty Paragon w kategorii Serki Kanapkowe i Sałatkowe. Z kolei ser żółty Hochland w plastrach Gouda i Bloczek kremowy Hochland – znalazły się w ścisłym gronie Laureatów w danej kategorii i nagrodzone zostały wyróżnieniem „Produkt wyróżniony w konkursie Złoty Paragon 2019”.

Już po raz dziewiąty podczas finału konkursu zaprezentowano te produkty, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce i nagrodzić te, które według nich wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku. Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 430 produktów w 65 kategoriach.

„Złoty Paragon” – to wyróżnienie przyznawane przez właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski. Konkurs wyłania te produkty i usługi, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego Polsce i przynoszą Kupcom największe dochody. Produkty i usługi związane z rynkiem FMCG zgłaszane są do konkursu drogą elektroniczną poprzez specjalnie przygotowaną aplikację. Zgłoszenia są bezpłatne. Konkurs każdorazowo przebiega pod nadzorem niezależnego Instytutu Badawczego, który zlicza głosy i opracowuje niezależny raport.

– Bardzo cieszy fakt, że w tym roku ponownie produkty z oferty Hochland znalazły się w ścisłym gronie Laureatów i nagrodzone zostały statuetką „Złoty Paragon 2019" i wyróżnieniem „Produkt wyróżniony w konkursie Złoty Paragon 2019” – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska.

Ostatnie wiadomości o firmie