Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Trend promujący naturalną żywność coraz istotniejszy

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-08-06 11:37:20

© hochland polska

– Kategoria produktów śniadaniowych dynamicznie rozwija się i jest kategorią rosnącą – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Konsumenci dojrzeli, poznali wiele nowych produktów, które idealnie można wykorzystywać podczas śniadań. Pojawiły się nowe segmenty i kategorie produktów, widoczne jest większe zróżnicowanie oferty, wyższa jakość.


– Do tego dochodzi szereg zmian nawyków konsumentów. Coraz mocniej dają się odczuć trendy promujące naturalną żywność, bez udziału chemii i inżynierii genetycznej. Konsumenci oczekują produktów, które będą w pełni naturalne, a przez to bezpieczne dla zdrowia. Hochland wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom i dlatego wprowadza produkty „wolne” od modyfikacji genetycznych w całym łańcuchu dostaw – mówi przedstawiciel firmy Hochland Polska.

– Sery to jeden z najpopularniejszych składników śniadań, a w ofercie Hochland jest mnóstwo hitów. Sery kremowe topione są szczególnie cenione na śniadania za swój smak, Almette to marka, która nie ma sobie równych, Hochland Kanapkowy także bardzo szybko dołączył do grona liderów w swojej kategorii. Jest też cała linia wyśmienitych serów żółtych Hochland. W naszej ofercie pojawiło się sporo nowości. Hochland Kanapkowy o niezwykle wyrazistym smaku dostępny jest teraz w wersji Mini – wskazuje Jacek Wyrzykiewicz.

– Podzielony na 4 porcje jest gotowy, aby wyskoczyć na spacer, do pracy czy na wycieczkę. Nowy Hochland Kanapkowy Mini dostępny jest w trzech wariantach: w wersji ze smakiem Śmietankowym oraz miksem smaków – Śmietankowy i Ze szczypiorkiem oraz Śmietankowy i Z ogórkiem i koperkiem. Ten kremowy serek twarogowy zachwyca intensywnymi składnikami, wyrazistym smakiem i wspaniałą konsystencją. Kanapkowy serek z charakterem w formacie Mini to odpowiedź Hochland Polska na potrzeby współczesnych konsumentów – aktywnych, wymagających i ceniących praktyczne rozwiązania – dodaje PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

– Almette także dostępne w opakowaniu z czterema mini porcjami. Mini Almette to wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy w każdej sytuacji chcą jeść świeży i naturalny serek oraz dzielić się tym, co najlepsze! Najwyższej jakości 100% naturalne składniki sprawiają, że serek Almette zachwyca niepowtarzalnym smakiem nawet najbardziej wyrafinowane podniebienia. Jedna mini porcja wystarczy do przygotowania 1-2 kanapek, dzięki czemu podczas każdego posiłku, kiedy tylko przyjdzie ochota – możemy sięgnąć po świeżą porcję serka. Do wyboru są trzy najpopularniejsze warianty smakowe – śmietankowy, z ziołami i jogurtowy – opisuje produkt nasz rozmówca.

– Także sery żółte Hochland są polecane przez dietetyków. Nie zawierają konserwantów, stanowiąc jednocześnie bogate źródło cennego wapnia i składników odżywczych. To wszystko wpływa na to, że sery Hochland mają znakomity i naturalny smak – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2018
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25