Lider Forum 2018

Sponsorzy

Opinie

Zdaniem sponsorów

kinga_sieradzon.jpg

Kinga Sieradzon

Dyrektor Generalna w Tetra Pak Polska

Firma Tetra Pak nieustannie dąży do tego, by działać z klientami na zasadzie efektywnego partnerstwa. Wsparcie inicjatyw mających na celu promocję innowacyjnych postaw i produktów jest niezwykle istotne w naszej firmie. Konsekwentnie realizujemy to między innymi poprzez poparcie tak unikatowych inicjatyw konkursowych jak Lider Forum, ale także realizację własnych kampanii na rzecz promocji opakowań kartonowych w branży mleczarskiej oraz zaangażowanie w program „Mleko z Klasą”.

Polscy producenci z sektora mleczarskiego wyróżniają się w skali światowej pod względem otwartości na nowości i chęci wdrażania innowacji produktowych oraz opakowaniowych, ale także tych promocyjnych. Dlatego nasza współpraca i ogólny odbiór działań prowadzonych przez Tetra Pak spotyka się z bardzo dobrym przyjęciem i pozytywną opinią.

Z pewnością warto sponsorować konkursy i rywalizację produktów mleczarskich w długim horyzoncie czasowym. Wszelkie rankingi, konkursy i zestawienia branżowe pozwalają nam obserwować całe spektrum nowości rynkowych branży mleczarskiej, ale także przede wszystkim poznać potrzeby, trendy i kierunki rozwoju rynku. Udział w takim projekcie jak Lider Forum, jest dowodem naszego zaangażowania się w promocję mleka i jego przetworów. Cieszymy się, że wśród produktów nagradzanych w konkursie są produkty naszych Klientów. Świadczy to o tym, że nasze rozwiązania docenianie są przez konsumenta i przez producentów, a konkurs Lider Forum uzupełnia ich promocję i szerzy wiedzę tak potrzebną wiedzę o dobrych produktach.

Zdaniem producentów

jacek_wyrzykiewicz.jpg

Jacek Wyrzykiewicz

PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

Wygrana produktów Hochland w tegorocznym konkursie Lider Forum, to dla nas najlepsza ocena systematycznego rozwoju kategorii oraz niezmiennej popularności na polskim rynku, a także kolejny krok w procesie budowania renomy i dobrego wizerunku.

Zwycięskie produkty wytypowali detaliści – czytelnicy Forum Mleczarskiego Handel, reprezentujący sektor handlu. Bardzo dziękujemy za zaufanie i wyróżnienie, tym bardziej że dla handlowców najważniejsze kryterium wyboru stanowiły innowacyjność produktu, atrakcyjność i wygoda opakowania, wolumen sprzedaży, zadowolenie ze współpracy z producentem. Otrzymane wyróżnienia to dodatkowy argument w promocji naszej oferty i w procesie wspierania sprzedaży.

edward_bajko.jpg

Edward Bajko

Prezes Zarządu w Spomlek (SM)

Z przyjemnością przyjęliśmy informację o nagrodzie w tegorocznej edycji konkursu Lider Forum dla produkowanego przez nas sera Serenada Salami.

Budowanie pozytywnego wizerunku firmy to proces długotrwały. Przywiązanie do marki buduje się latami i wymaga to konsekwencji, determinacji, ale przede wszystkim szacunku do swoich konsumentów i partnerów handlowych oraz dokładnego wsłuchania się w ich potrzeby. Konkurs Lider Forum znakomicie obrazuje współczesne trendy w branży mleczarskiej, który traktujemy jako cenną wskazówkę i sygnał, czego dziś oczekuje od nas rynek, tym bardziej że opinie handlowców w dużej mierze są oparte na zapotrzebowaniu konsumentów na dane produkty. Wszystkie nagrody i wyróżnienia są dla nas bardzo ważne, bowiem wzmacniają wizerunek mleczarni Spomlek, jako firmy, która od początku swojej działalności dba o zachowanie najwyższych standardów produkcyjnych i stosowanie najlepszego surowca, co z kolei w połączeniu z doświadczeniem serowarskim przekłada się na wysoką jakość i znakomite walory smakowe naszych produktów. Zawsze chętnie bierzemy udział w konkursie Lider Forum bo jest to dla nas znakomita okazja, aby przekonać się, jak nasze działania są odbierane przez rynek. To właśnie dzięki niemu możemy dowiedzieć się, jakie są oczekiwania handlowców oraz jakie produkty są pożądane przez współczesnych konsumentów.

Dla nas bowiem powstawanie sera to coś więcej niż surowiec i linia produkcyjna, to prawdziwa pasja do serowarstwa, którą stale rozwijamy i którą każdego dnia chcemy dzielić się z innymi.

miroslaw_domanski.jpg

Mirosław Domański

Prezes Zarządu w Piaski (OSM)

Cieszymy się, że nasze produkty – Kefir jak dawniej oraz Twaróg Piasecki śmietankowy po raz kolejny zostały docenione przez handlowców. Jest to dla nas wyjątkowe wyróżnienie, dzięki któremu wiemy, że nasze wyroby są doceniane przez konsumentów za smak oraz jakość. Dbałość o najwyższą jakość oraz zachowanie długoletniej tradycji wytwarzania produktów, to podstawy działalności naszej spółdzielni. Twaróg Piasecki śmietankowy od mleczarni Piaski (OSM) wyróżnia kremowa konsystencja oraz doskonałe walory smakowe. Wytwarzany jest z wyselekcjonowanego mleka bez żadnych sztucznych substancji konserwujących. Produkujemy go wyłącznie na bazie naturalnych surowców, dzięki czemu stanowi bogactwo wielu składników odżywczych. To idealny dodatek do naleśników, ciast, past jak również dipów.

Kefir jak dawniej jest natomiast bogatym źródłem składników odżywczych, które korzystnie wpływają na funkcjonowanie układu pokarmowego. Doskonale reguluje pracę jelit oraz chroni przed infekcjami. Po Kefir jak dawniej chętnie sięgają osoby w różnym wieku, ze względu na jego znakomite właściwości prozdrowotne. Polecany jest wszystkim tym, którzy są na diecie i zależy im na utrzymaniu szczupłej sylwetki. Warto podkreślić, że to już kolejna nagroda przyznana produktom spółdzielni w konkursie organizowanym przez Forum Mleczarskie. W ubiegłych latach Kefir jak dawniej, z mleczarni Piaski (OSM) zdobywał liczne wyróżnienia w konkursie Lider Forum.

Długoletnią tradycję wytwarzania produktów bardzo starannie łączymy z dokładną analizą współczesnych trendów konsumenckich. Jesteśmy firmą dynamiczną, która na bieżąco stara się odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów, wprowadzając nowe produkty oraz przywiązując dużą uwagę do nowoczesnego wyglądu i funkcjonalności opakowań. W ciągu ostatnich lat firma intensywnie się rozwija w oparciu o najwyższe standardy biznesowe i inwestycje w nowoczesne rozwiązania oraz technologie.

Oferta spółdzielni obejmuje najwyższej jakości produkty bez dodatku mleka w proszku, konserwantów i ulepszaczy. Nasze wyroby to gwarancja najwyższej jakości, doskonałego smaku oraz cennych właściwości prozdrowotnych. Specjalizujemy się w produkcji twarogów, które stanowią aż 60% całego asortymentu. Pozostałą część produkcji stanowią: śmietany, Jogurt Naturalny Typ Grecki i Jogurt Naturalny Typ Grecki o obniżonej zawartości tłuszczu, Kefir jak dawniej, Ser Mozzarella Piasecka, Masło Ekstra o zawartości tłuszczu 82%, Zsiadłe Mleko Piaseckie jak dawniej, Mleko Naturalne 2,0% i 3,2%, oraz produkty bez laktozy: kefir oraz jogurt naturalny typ grecki.

aneta_bedkowska.jpg

Aneta Będkowska

Marketing Manager w firmie Sertop

Wyróżnienia i nagrody przyznawane firmie i jej produktom są dla nas ogromnym wyróżnieniem i potwierdzeniem wysokiej jakości produktów, a także służą budowaniu dobrego wizerunku firmy i są pomocne w procesie wspierania sprzedaży.

Nagrody otrzymane w konkursie Lider Forum mają dla nas jednak szczególne znaczenie, bowiem dedykowane są wyłącznie branży mleczarskiej. To właśnie dlatego wszystkie wyróżnienia otrzymane w ramach tego konkursu są dla nas wyjątkową nagrodą, potwierdzającą popularność naszych produktów, nie tylko wśród samych konsumentów, ale także wśród kupców produktów mleczarskich i kierowników sklepów, którzy zasiedli na miejscu jury.

To właśnie, dlatego kolejny już raz chcielibyśmy podziękować wszystkim przedstawicielom handlu detalicznego i hurtowego, którzy oddali na nas swoje głosy i wyróżnili nas spośród konkurencyjnych, zgłoszonych w konkursie produktów.

Dziękujemy Wam serdecznie!

bozena_staceviciute.jpg

Božena Stacevičiūtė

Head of Polish Market w Žemaitijos pienas

W obliczu dużej konkurencji i nasycenia rynku, jak każda firma chcemy być kojarzeni pozytywnie i zajmować dobre miejsce w świadomości partnerów handlowych oraz zdobywać zaufanie konsumentów. Dążymy do tego przede wszystkim poprzez sprzedaż produktów najwyższej jakości.

Jesteśmy dumni z wyróżnień, które zostały przyznane dla naszych marek przez partnerów handlowych, ponieważ daje nam to pewność, że produkty, które oferujemy konsumentom – legendarne sery Džiugas oraz batoniki twarogowe Magija – to produkty najwyższej jakości docenione przez naszych partnerów handlowch. Zarówno sery Džiugas jak i batoniki Magija to artykuły produkowane bez konserwantów i zagęszczaczy. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty spełniały najwyższe standardy jakościowe.

Przyznawane wyróżnienia mają duży wpływ na budowanie silnego wizerunku naszych marek. Ułatwiają sprzedaż produktów i umacniają wszystkie działania mające na celu zbudowanie wizerunku naszego przedsiębiorstwa na polskim rynku.

Dziękujemy partnerom handlowym za głosy oddane na nasze produkty w konkursie „Lider Forum”. Liczymy na to, że w przyszłości pozostałe produkty Žemaitijos pienas również zostaną docenione.

grzegorz_zukowski.jpg

Grzegorz Żukowski

Dyrektor Sprzedaży ds. Produktów Świeżych w North Coast

Nagrody przyznawane naszym serom są potwierdzeniem z rynku, że oferujemy produkty najwyższej jakości. Bardzo dziękujemy aktualnym partnerom handlowym za oddane głosy, które zaowocowały wyróżnieniem naszego produktu w konkursie Forum Mleczarskiego. Przyznany medal jest również dodatkową rekomendacja dla potencjalnych klientów, że warto ten produkt mieć w asortymencie.

Biorąc pod uwagę dostępność na polskim rynku bardzo bogatej i różnorodnej oferty włoskich specjałów nagroda daje nam dodatkowe argumenty w rozmowie z naszymi klientami. Każdy producent w naturalny sposób stara się przekonać, że jego produkt jest najlepszy, potwierdzenie przez obiektywne, zewnętrzne i zróżnicowane gremium jest w takim przypadku bezcenne.

Zawsze chwalimy się otrzymanymi nagrodami podczas targów lub konkursów za pośrednictwem naszej strony internetowej, mamy jednak świadomość, że w ten sposób docieramy tylko do ograniczonej liczby odbiorców, dlatego każde dodatkowe medium propagujące wiedzę o wysokiej jakości produktów z naszej oferty jest dla nas niezwykle cenne.

mariusz_broniszewski.jpg

Mariusz Broniszewski

Prezes Zarządu w Radomsko (OSM)

Istnienie naszej firmy w świadomości klientów i partnerów biznesowych jest kluczowym aspektem kreowania wizerunku. Nasza strategia ma jasno określone wartości i misję: ma być smacznie i naturalnie. Prowadzenie skoordynowanej polityki komunikacji ma zasadniczy wpływ na tworzenie i umacnianie korzystnego wizerunku przedsiębiorstwa. Wyróżnienie jest efektem tej komunikacji, jest przy tym sygnałem, że nie tylko trafiamy w zapotrzebowanie konkretnego konsumenta, ale budzimy w nim potrzebę utożsamiania się z marką. Za każdym razem, kiedy otrzymujemy nagrodę, jesteśmy dumni, że mogliśmy usatysfakcjonować naszych klientów.

Naszym partnerom handlowym chcemy powiedzieć: „Drodzy Państwo, to zaszczyt budować z Państwem teraźniejszość”. Dla nas, producenta, który stawia na jakość, liczy się coś więcej, niż tylko słupki. Tu kluczowa jest relacja z odbiorcą. Klient, który powraca, to nasz ogromny sukces. Jesteśmy tu dla Państwa. To Państwo jesteście naszą inspiracją i siłą napędową. Nagrody, które w tym roku otrzymaliśmy, są dla nas bardzo ważne, ponieważ wzmacniają obraz naszego przedsiębiorstwa jako godnego zaufania. Jeszcze raz bardzo wszystkim dziękujemy.

Proces sprzedaży jest czymś w rodzaju symbiozy – cytując Wikipedię: „zjawiskiem ścisłego współżycia organizmów, które przynosi korzyść każdej ze stron”. Wyróżnienia, które w tym roku otrzymaliśmy, niewątpliwie przyczynią się do wzrostu atrakcyjności naszej oferty handlowej, a to pozwoli nam rozwinąć się jeszcze bardziej, z czego niewątpliwie skorzystają nasi klienci. Nasza motywacja z roku na rok rośnie coraz bardziej. Właśnie rozpoczęliśmy proces planowania wprowadzenia nowego produktu. Nie chcemy zdradzać szczegółów. Niech będzie to miła niespodzianka. Możemy jedynie uchylić rąbka tajemnicy, że będzie to produkt dla bardzo wymagającego konsumenta.

michal_pilat.jpg

Michał Piłat

Dyrektor ds. Sprzedaży w Zott Polska

Nagrody, które przyznawane są naszym produktom, to zawsze wyraz uznania dla działań naszego całego przedsiębiorstwa – począwszy od rozwoju produktu, przez produkcję aż po sprzedaż. Wszyscy w firmie Zott pracujemy z dużym zaangażowaniem i entuzjazmem nad tym, aby naszym konsumentom zawsze dostarczać produkty najwyższej jakości i stale poszerzać asortyment. Złoty medal dla Monte White i cztery srebrne za produkty: Jogobella bez laktozy, Serduszko serek o smaku waniliowym, Zott Primo śmietana 18% i Zottarella Classic dowodzą, że w wielu różnych kategoriach plasujemy się na czołowych pozycjach, zarówno w zakresie innowacyjności produktu, jak i sprzedaży.

Wyróżnienia w konkursie Lider Forum są ważnym sygnałem płynącym z rynku. Mają one dla nas szczególne znaczenie, ze względu na to, że to właśnie przedstawiciele sektora handlu oddali swoje głosy na nasze produkty. Nikt inny nie zna lepiej oczekiwań klientów, dlatego informacja zwrotna od nich to dla nas wiarygodna ewaluacja.

Dziękujemy wszystkim przedstawicielom handlu, którzy docenili nasze produkty, oddając na nie swoje głosy.

jiri_berger.jpg

Jiří Berger

Prezes Zarządu w Olma Polska

Trzecie miejsce naszego produktu Olmici Maty czekolada/kokos w konkursie Lider Forum w kategorii Desery mleczne, to dla nas jak zwykle źródło ogromnej satysfakcji. Bardzo nam miło, że kolejny raz produkt naszej firmy został doceniony i tak wysoko oceniony przez naszych Partnerów Handlowych. Konkurs organizowany przez Forum Mleczarskie potwierdza, że nasze produkty mają stale powiększające się grono odbiorców, którym jesteśmy ogromnie wdzięczni za każdy oddany głos. Tym bardziej miło nam poinformować, że w tym sezonie wprowadziliśmy na rynek dodatkowy smak w tej serii: Olmici Maty śmietankowe o bardzo łagodnym, kremowym i delikatnym smaku.Udział w konkursie i nagroda są bardzo przydatne w procesie wspierania sprzedaży. Jesteśmy bowiem rozpoznawani przez coraz większą liczbę klientów, co z kolei mobilizuje nas do wprowadzania produktów dostosowanych do zmieniających się potrzeb naszych odbiorców. Dziękujemy za uznanie.