1. Komunikaty
Polska

Grupa Polmlek zakończyła letnią kampanię twarogów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Monika Czaplicka

Wiosną w spocie promującym twarogi śmietankowy, chudy i półtłusty oraz masło Grupa Polmlek nawiązała do wielkanocnej tradycji pieczenia sernika, a latem zachęcała do włączenia w zdrową dietę twarogów klinków w marce Polmlek. „Tradycja w nowym wydaniu” – pod takim hasłem prowadzono kampanię i jej założeniem było odczarowanie twarogów i pokazanie ich w nowoczesnych potrawach, w pięknych, beautyshotowych ujęciach. Jednocześnie kampania podkreślała tradycyjny sposób wytwarzania, niezmienny od lat smak i niezaprzeczalną jakość twarogów Polmlek.

Obejmowała najbardziej popularne kanały przekazu takie jak telewizja i radio, internet, nośniki outdoorowe w największych miastach w Polsce. Grupa Polmlek wzięła również udział w targach Warsaw Food Expo oraz Pikniku Poznaj Dobrą Żywność w Warszawie. Marka Polmlek, dzięki realizowanej strategii, jest najszybciej rosnącą marką w świadomości konsumentów wg rankingu Brand Foodprint ogłoszonego przez GfK Consumer Panel Services.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania