Polska branża mleczarska na targach SIAL w Szanghaju
W terminie 28-30 maja 2024 r., członków Polskiej Izby Mleka tj. mleczarnie: Spomlek (SM), Piątnica (OSM), Łowicz (OSM), Mlekpol (SM), Grupę Mlekovita oraz firmy Poland Food, Alima Bis, Trade Milk, można spotkać na targach SIAL China 2024 w Szanghaju dzięki realizacji projektu pt. Trade Milk, sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka.
Targi SIAL China są wiodącą imprezą targową branży żywności w Azji i trzecią pod względem wielkości na świecie. Shanghai New International Expo Center będzie gospodarzem targów SIAL Shanghai w dniach 28-30 maja 2024 roku. Powierzchnia wystawiennicza obejmie rozległy obszar 200 000 m2 i przewiduje się, że do targów dołączy 5000 wystawców z ponad 70 krajów i regionów oraz ponad 180 000 profesjonalistów z ponad 110 krajów. Tegoroczne targi obejmą 9 najważniejszych sektorów, a także pawilony krajowe i regionalne.
Stoisko Polskiej Izby Mleka zlokalizowane jest w hali W2, stoisko D069. Potencjalni kontrahenci podczas trzech dni targów mają możliwość degustacji produktów mleczarskich produkowanych z najwyższej jakości polskiego mleka, a tym samym poznania oferty polskich producentów mleka i przetworów mlecznych oraz nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych.
Zdaniem firm uczestniczących, targi to jedna z najskuteczniejszych form promocji na rynkach zagranicznych. Możliwość bezpośredniej rozmowy z kontrahentami jest nieoceniona. Udział w targach jest jedną z najważniejszych form promocji i wsparcia eksportu, dlatego też ważnym elementem strategii wydatkowania środków z Funduszu Promocji Mleka był i w dalszym ciągu jest udział w wystawach i targach.
Polska Izba Mleka aktywnie działa na rzecz rozwoju eksportu polskich produktów mleczarskich do krajów Unii Europejskiej oraz krajów trzecich, m. in. poprzez organizację stoisk na targach. Realizacja projektów polegających na udziale w targach, dzięki środkom z Funduszu Promocji Mleka, umożliwia polskim firmom mleczarskim zwiększyć swoją rozpoznawalność na arenie międzynarodowej. Szerokie perspektywy nawiązania kontaktów biznesowych, prezentacja oferty produktów, czy zbadanie oczekiwań klientów z rynków eksportowych, to kluczowe informacje, które są punktem wyjścia do ekspansji i umocnienia pozycji rodzimych producentów.
#FunduszePromocji #PolskaIzbaMleka