1. Komunikaty
Polska

Sery Hochland teraz w nowych opakowaniach!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski

Pyszny smak, kremowa konsystencja, najwyższej jakości mleko i naturalne dodatki – sery Hochland towarzyszą nam już od 3 dekad! Firma Hochland w tym roku świętuje 30-lecie obecności w Polsce. Po sery Hochland najczęściej sięgamy na kanapki, ale doskonale sprawdzają się także jako składnik sosu czy zupy oraz jako dodatek do dań wytrawnych i na słodko. Wszystkie sery marki Hochland mają nowe atrakcyjne opakowania, które pozwalają jeszcze łatwiej odnaleźć je na sklepowej półce!

Na pierwszy rzut oka uwagę zwraca większe logo oraz hasło „To jest pyszne!” na granatowej apli mającej, bez względu na wariant, zawsze ten sam charakterystyczny, nawiązujący do logotypu marki kształt. Ponadto widoczna na opakowaniach lniana tkanina podkreśla naturalność i jakość, a jako materiał ponadczasowy, łączy tradycję z nowoczesnością, zaś drewniana deska z uchwytem pozwala apetycznie zaprezentować produkty w różnych okazjach użycia. A że Hochland konsekwentnie wspiera także Program Pajacyk, to i tej informacji nie mogło oczywiście zabraknąć. W końcu warto dzielić się tym co dobre, prawda?

Umiejętne wykorzystanie brand distinctive assets (charakterystycznych zasobów marki), spójność wizerunku marki na wszystkich opakowaniach, uporządkowany i jasny przekaz kluczowych informacji oraz łatwość rozróżniania wariantów – to właśnie te cele były nadrzędne podczas prac nad nową identyfikacją wizualną marki Hochland.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania