1. Komunikaty
Polska

Mlekpol (SM) na targach Gulfood 2024 w Dubaju 

Źródło: Mlekpol (SM)
Autor: Janusz Górski
© mlekpol (sm)
© mlekpol (sm)

– Produkty Mlekpolu docierają do ponad 100 państw na całym globie, jednak wyraźnie widzimy, że zapotrzebowanie na nabiał rośnie, szczególnie w regionach z niedostatecznie rozwiniętą produkcją własną i zmagających się z zagrożeniem, jakim jest susza. Odwiedzający nasze stoisko zainteresowani są głównie wyrobami o długim terminie przydatności do spożycia, jak mleko UHT, masło, mozzarella czy proszki mleczne. 

– Liczymy, że dzięki kontaktom nawiązanym podczas Gulfood 2024 zwiększymy możliwości eksportowe Mlekpolu nie tylko w państwach arabskich, ale także azjatyckich czy afrykańskich – skomentował Tomasz Trzaska, Kierownik Działu Handlu Zagranicznego Mlekpol (SM). 

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol po raz kolejny prezentuje bogatą ofertę swoich produktów podczas Gulfood 2024 w Dubaju. To jedno z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej na świecie, które zgromadziło ponad 5,5 tys. wystawców ze 190 krajów. 

Tegoroczna edycja Gulfood odbywa się od 19 do 23 lutego w Dubai World Trade Centre. Targi skupiają głównych przedstawicieli sektora F&B (żywności i napojów), którzy prezentują swoje innowacyjne produkty, usługi i technologie, kształtujące przyszłość światowego rynku spożywczego i wyznaczające nowe kierunki jego rozwoju. Wydarzeniu towarzyszą konferencje, debaty, szkolenia oraz kulinarne show najlepszych szefów kuchni, wyróżnionych gwiazdkami Michelina.

Mlekpol (SM) od kilku lat regularnie uczestniczy w targach Gulfood, efektywnie promując najwyższej jakości produkty mleczarskie, doceniane nie tylko na terenie Bliskiego i Środkowego Wschodu, ale też w innych regionach świata.

Mlekpol (SM) uczestniczy w targach dzięki współpracy z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa, tworzącym na Gulfood polskie stoisko narodowe pn. „Poland Tastes Good”. 

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania