Grupa Polmlek w jesiennej kampanii 360 promuje Sery z Goliszewa
We wrześniu startuje kampania reklamowa Serów z Goliszewa, doskonale już znanych serów typu szwajcarskiego Antek, Boryna i Jagna. Sery te, certyfikowane w programie Jakość Tradycja, wyróżniają się tym, że od lat powstają wg tej samej, autorskiej receptury serowarów z Goliszewa, którzy przekazują wiedzę z pokolenia na pokolenie, dbają o najdrobniejsze szczegóły na każdym etapie produkcji. Są to produkty najwyższej jakości a każdy z nich ma niepowtarzalny smak i piękne oczkowanie.
Boryna to dojrzały ser o delikatnym smaku i obniżonej zawartości tłuszczu. Jagna to w pełni klasyczny, wyważony smak z lekką nutą słodyczy. Antek to także ser typu szwajcarskiego z najbardziej wyczuwalną słodyczą wśród tych trzech wariantów. Jego receptura opiera się na odpowiednim doborze zdrowych dla organizmu bakterii Lactobacillus acidophilus-5. Kampania podkreśla właśnie tradycyjny sposób wytwarzania, niezmienny od lat smak i niezaprzeczalną jakość Serów z Goliszewa. Obejmie najbardziej popularne kanały przekazu takie jak telewizja i radio, Internet, nośniki outdoorowe w największych miastach w Polsce. Sery z Goliszewa będą promowane również na stoisku podczas targów Polagra 2023 w Poznaniu, na które serdecznie zapraszamy.