1. Komunikaty
Polska

Produkty Mlekpolu kolejny raz podbiją serca widzów „Doradcy Smaku”

Źródło: Mlekpol (SM)
Autor: Janusz Górski
© mlekpol (sm)

Już w środę 8 marca rozpoczął się nowy sezon emitowanego przez stację TVN programu „Doradca Smaku”, który pasjonatów gotowania i pieczenia w lekki, często humorystyczny sposób zachęca do kulinarnych wypraw w poszukiwaniu nowych, nieoczywistych połączeń składników i smaków. W czasie wieczornej emisji programu „Doradca Smaku” – w osobie prowadzącej Darii Ładochy – zaprezentuje widzom nietuzinkowe przepisy i niestandardowe możliwości zastosowania wyrobów mleczarskich Mlekpol (SM), między innymi wybranych serów w plastrach, masła, mleka i śmietanek marki Łaciate, twarogów Mazurski Smak czy dipów śmietanowych typu crème fraiche.

W trakcie 14 premierowych odcinków gospodyni programu przygotuje na przykład polędwiczki wieprzowe w sosie śmietanowym, pieczony kalafior z twarogową pastą, krem z cukinii z twarogiem i miętą bądź czekoladową tartę z kremem orzechowym i żurawiną.

– Produkty SM Mlekpol pod markami Łaciate, Mazurski Smak lub Mrągowska są bezpieczne, naturalne i zdrowe, odznaczają się prostym składem i najwyższą jakością, a dzięki obecności w czołowym programie kulinarnym w Polsce utrwalany jest ich wizerunek jako najlepszych wyrobów wykorzystywanych przez autorytet w sztuce kulinarnej. Popularność „Doradcy Smaku” i szeroki zasięg formatu, zagwarantowany poprzez dobór godziny emisji, sprawiają, że budowanie wśród widzów świadomości flagowych marek Mlekpolu jest bardzo skuteczne – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu firmy Mlekpol (SM).

Warte przeczytania