Nowy deser Satino 0,9%
Nowy deser Satino 0,9% jest skierowany głównie dla kobiet aktywnych, dbających o linię i zdrowy styl życia, które na co dzień unikają słodyczy z uwagi na ich kaloryczność i wysoką zawartość tłuszczów.
Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House rozpoczęła akcję „Odkryj swoją uwodzicielską naturę” dla marki Satino z portfolio Bakomy. Działania shopper marketingowe prowadzone są w marketach sieci Real na terenie całej Polski. Celem akcji jest wsparcie sprzedaży deserów Satino oraz promocja nowego produktu – Satino 0,9%. Agencja Great Open House przygotowała nietypowy mechanizm akcji dopasowany do charakteru produktu. Animatorki zapraszają klientki do wykonania intrygującego testu umożliwiającego odkrycie ich uwodzicielskiej natury, a dodatkowo będącego inspiracją do wyboru jednego z trzech kuszących smaków deseru. Zakup promowanych produktów nagradzany jest upominkiem – eleganckim woreczkiem na biżuterię.
Działania shopper marketingowe dla marki Satino to kolejna prosprzedażowa akcja realizowana przez GOH dla Bakomy. Wcześniej agencja przeprowadziła dwuetapową promocję dla marki Bakuś oraz wsparła wprowadzenie na rynek jogurtu 7zbóż Men.