Mlekpol (SM) na targach Tuttofood 2025 w Mediolanie

Mleczarnia Mlekpol (SM) bierze udział w jednej z najważniejszych imprez B2B sektora spożywczego w Europie – Tuttofood 2025 w Mediolanie. Dla spółdzielni to kolejna okazja do zaprezentowania wysokiej jakości polskich produktów mleczarskich oraz nawiązania nowych relacji handlowych z odbiorcami z różnych regionów świata. Tegoroczna edycja targów odbywa się od 5 do 8 maja 2025 r. w centrum wystawienniczym Fiera Milano Rho. Mlekpol (SM) prezentuje swoje portfolio na stoisku narodowym „Poland Tastes Good” (hala 18, stoisko A11), zorganizowanym przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR).
– Udział w targach Tuttofood to dla nas ważny element strategii eksportowej i okazja do zaprezentowania oferty na rynku włoskim. Mlekpol konsekwentnie dywersyfikuje kierunki sprzedaży zagranicznej, docierając obecnie do ponad 100 krajów na świecie. Region Morza Śródziemnego, w tym Włochy, postrzegamy jako obszar o dużym potencjale rozwojowym dla polskich produktów mleczarskich. Nasza obecność na mediolańskich targach to jeden z kroków w kierunku rozszerzania działalności handlowej i budowania nowych relacji biznesowych – skomentował Tomasz Trzaska, dyrektor handlu zagranicznego Mlekpol (SM).
Podczas targów prezentowane są flagowe produkty spółdzielni, w tym wyroby pod markami Łaciate, Maślanka Mrągowska, Mlekpol oraz HappyBarn i Milcasa. W ofercie znajdują się produkty szczególnie atrakcyjne dla rynków południowych, m.in. mleko UHT, masło, sery.
Wystawa Tuttofood jest jednym z największych wydarzeń branży spożywczej w Europie, gromadzącym 4 200 marek z 70 krajów oraz 3 000 profesjonalnych przedstawicieli handlowych i decydentów zakupowych ze 100 państw. Impreza zajmuje imponującą przestrzeń 80 000 m² w 10 tematycznych pawilonach wystawienniczych.