1. Komunikaty

Starbucks z nowościami

Źródło: Arla Foods
Autor: Janusz Górski

Do portfolio Starbucks, w ramach partnerstwa z Arla Foods, dołączył napój proteinowy z kawą. To pierwszy produkt marki w tej kategorii, dostępny w Polsce. Od stycznia 2025 r. można go znaleźć w sklepach w trzech wariantach smakowych: Caffe Latte, Chocolate Mocha oraz Caramel Hazelnut. Jest to połączenie smaku kawy, z którego znany jest Starbucks, z napojem bogatym w białko. Nowy produkt będzie stanowić idealne rozwiązanie dla osób prowadzących aktywny styl życia. 

– Naszym celem jest dostarczanie konsumentom produktów, które wspierają ich aktywny styl życia. Wprowadzając na polski rynek napój proteinowy, oferujemy doskonały smak kawy Starbucks w nowej, wygodnej i funkcjonalnej odsłonie. Tym samym, kontynuujemy rozwój naszego portfolio, stale poszerzając je o nowe gotowe produkty, oferując klientom jeszcze więcej możliwości do tworzenia codziennych rytuałów. Napój proteinowy z kawą Starbucks to kolejny krok w tym kierunku – powiedział Roman Jawczak, regional commercial manager.

W 330 ml butelce znajduje się kompozycja 20 g białka, niskotłuszczowego mleka bez dodatku cukru i mieszanka kawy Starbucks Arabica. Dzięki zakręcanej butelce, można go zabrać wszędzie ze sobą. 

Starbucks stworzył napój proteinowy z kawą, z myślą o osobach aktywnych. Idealnie sprawdzi się on zarówno przed porannym treningiem, jak i podczas intensywnego dnia w biegu. Wysoka zawartość białka pomaga uzupełnić codzienną dietę, bez kompromisów w kwestii smaku.

Napój proteinowy z kawą Starbucks jest dostępny w lodówce z produktami wysokobiałkowymi.

Napój proteinowy z kawą Starbucks – fakty:

  • 20 g białka 
  • niskotłuszczowe mleko bez dodatku cukru
  • starannie skomponowana mieszanka kawy Starbucks Arabica
  • 3 warianty smakowe: Caffe Latte, Chocolate Mocha oraz Caramel Hazelnut
  • zakręcana butelka, produkt ready-to-drink.