IAB MIXX Awards – Nagroda dla Hochland Polska
Wczoraj wieczorem odbyła się uroczysta gala IAB MIXX Awards 2024, podczas której nagrodzono przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały oraz narzędzia cyfrowe w sposób inspirujący, kreatywny i skuteczny. Srebrna statuetka „Games & Esport”, najwyższa nagroda przyznana w tej kategorii, trafiła do Hochland Polska za projekt Kraina Hochland w Good Town.
Organizatorem konkursu IAB MIXX Awards jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. To organizacja zrzeszająca ponad 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jury konkursu tworzy 66 ekspertów branży digital marketingu, którzy, w ramach szesnastu kategorii, oceniają kreacje, innowacyjność i zaawansowanie technologiczne kampanii. W tegorocznej edycji Hochland Polska zdobył srebrną statuetkę w kategorii „Games & Esport” za działania gamingowe w zakresie CSR, a dokładnie za projekt Kraina Hochland w Good Town na platformie Roblox, gdzie poprzez wirtualną zabawę gracze mogli wesprzeć szczytną ideę realnej pomocy najbardziej potrzebującym: wspólnie ufundować dwa tysiące ciepłych posiłków dla dzieci w ramach współpracy marki Hochland z Programem Pajacyk.
– Ta nagroda to docenienie pracy całego zespołu, który stworzył i wypromował Krainę Hochland w Good Town: osoby z Hochland, Game Changer i Value Media. Celem tego projektu było dotarcie do młodszej widowni za pośrednictwem medium, które jest dla nich ważne, ale które też angażuje. Bo właśnie na zaangażowaniu odbiorców zależało nam najbardziej. Zaangażowaniu nie tylko w lekką i przyjemną rozrywkę w świecie marki Hochland, ale przede wszystkim we wspólne zrobienie czegoś dobrego w świecie rzeczywistym. Przygotowując wirtualne kanapki w grze, młodzi ludzie mogli przyczynić się do tego, że ich rówieśnicy, będący w trudniejszej sytuacji, mogli zjeść ciepłe posiłki w szkole. Myślę, że właśnie połączenie tych dwóch aspektów, przyjemnego z pożytecznym, było kluczowym czynnikiem sukcesu tego projektu. I bardzo mnie cieszy, że docenili to sami gracze, a także również jury konkursowe – powiedział Radosław Jurkowski, Kierownik Marketingu w Hochland Polska.