1. Kampanie
  2. Zott Polska

Zott Polska wszystkich: 11

Jogobella Fan Edition: Owoce Ogrodu

Poprzednia edycja konkursu Jogobella Fan Edition obejmująca jogurty pitne w butelce wzbudziła ogromne zainteresowanie wśród konsumentów, a projekty wyłonione w konkursie trafiły na opakowania jogurtów.
We wrześniu firma Zott Polska wystartowła z kolejną edycją kampanii, która tym razem skierowana jest do fanów najbardziej popularnego formatu, czyli jogurtów w kubeczkach 150 g. 

pokaż
Monte Kaszka

Nowy produkt firmy Zott: Monte Kaszka nie zawiera barwników, żelatyny ani substancji konserwujących.

pokaż
Zott Natur: Jakość z uśmiechem

Zott Polska wiosną 2015 roku proponuje swoim klientom twaróg Zott Natur. Film korzysta z klimatu świątecznego i hasła: Jakość z Uśmiechem.

pokaż
Rytm Jogobelli

Jogobella: eksplozja smaku i radości, soczysta porcja przyjemności, ekstra duże kawałki owoców. Dla każdego Jogobella znaczy coś smacznego, niezależnie od wieku i płci.

pokaż
Zott natura

Miłość do natury, dbałość, naturalność - te elementy podkreśla w swoim spocie reklamowym firma Zott Polska.

pokaż
Smakija Jogurt

Nowy spot uwypukla fakt posiadania jogurtów w ofercie marki Smakija, która należy do firmy Zott Polska.

pokaż
Zott Serduszko Nowa Receptura

Z hasłem „Serduszko podbija serca” firma Zott Polska rozpoczęła kampanię mającą na celu podbić świadomość marki oraz zwiększyć sprzedaż jej produktów. Producent podkreśla fakt nowej receptury oraz kremowej, pysznej konsystencji.

pokaż
Smakija_Krem

Tym razem pora na krem śmietankowy z sosem czekoladowym Smakija

pokaż
Monte na nowo

Wygląda apetycznie - mówią młode dziewczyny w sklepie. Tylko czemu patrzą w innych kierunkach?

pokaż
2012: Monte

Nowa kampania firmy Zott Polska przedstawia dwójkę bohaterów: braci Kurek, gdzie starszy brat jest już znanym siatkarzem, a młodszy brat - może zostać kim zechce. Dzięki spożywaniu Monte.

pokaż
Jogobella Extra apetyt nażycie

Dobrze jest mieć coś extra: extra odporność i extra duże kawałki owoców - głosi nowy spot Jogobelli

pokaż