1. Kampanie
  2. Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Zw. Rew.

Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Zw. Rew. wszystkich: 4

Rusza kampania „Polskie produkty mleczne każdego dnia”. Czas odkrywać mleczne smaki

– W Polsce mamy wiele do zaoferowania – od wyśmienitych produktów mlecznych, po kreatywne sposoby ich wykorzystania w każdej kuchni, każdego dnia. Dlatego zorganizowaliśmy kampanię pod hasłem „Polskie produkty mleczne każdego dnia”, żeby jeszcze bardziej zachęcić Polaków do mlecznych smaków – mówi Waldemar Broś, Prezes Zarządu Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich Zw. Rew.

pokaż
Ser pleśniowy od kuchni

Film powstał w ramach Kampanii finansowanej z Funduszu Promocji Mleka, której celem jest poszerzenie wiedzy dzieci na temat procesu pozyskiwania mleka, głównego składnika sera pleśniowego. Działania edukacyjno-informacyjne, które sprzyjają poszerzaniu wiedzy na temat pozyskiwania mleka, jego przetwórstwa, wyrobu sera pleśniowego i zastosowania go w kuchni, należy zacząć od najmłodszych. Zrozumienie, że mleko pochodzi od krowy, a ser pleśniowy wytwarza się w mleczarni, będzie dla niejednego dziecka swoistym odkryciem. 

pokaż
Wybieram produkty mleczarskie

Film jest częścią kampanii Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich (KZSM Zw. Rew.) promującej spożycie polskich produktów mleczarskich. Założeniem działania jest utrwalenie pozytywnego wizerunku mleka i przetworów z mleka wśród rodzin z dziećmi.

pokaż
Nabiał jako stały składnik diety

Organizacja skupiająca polskie mleczarnie spółdzielcze: Krajowy Związek Spółdzieni Mleczarskich Związek Rewizyjny, stworzyła spot reklamowy mający na celu wsparcie konsumpcji asortymentu mleczarskiego, który zważywszy na cenne wartości odżywcze, powinien być stałą częścią naszej diety

pokaż