1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Mlekpol (SM)

Nowa kampania mleka Łaciate

Agencja G7 przygotowałą nową reklamę telewizyjną kampanii Łaciate. Reklama ma charakter wizerunkowy i jest oparta o koncept „Dobre Łaciate”. Kampnia rozpocznie się 23.04, miedzy innymi w: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7 i stacjach niszowych. Producentem mleka Łaciate jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol.
 
Koncept kreatywny pod hasłem Dobre Łaciate, jest kontynuacją kampanii sprzed dwóch lat - podkreśla naturalność produktów oraz ich walory użytkowe. Spoty telewizyjne będzie można zobaczyć w TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Polsat2, TVN7 oraz stacjach niszowych. Kampania ma na celu m.in. zwiększenie świadomości marki.
 
Przypomnijmy, iż poprzednia kampania Dobre Łaciate przeprowadzona została jesienią 2008 z wykorzystaniem stacji telewizyjnych i internetu. Kampania nagrodzona została za wysoką efektywność brązową statuetką Effie 2009 oraz zdobyła Grand Prix i nagrodę główną za innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych w Konkursie Media Trendy 2009.