1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Mlekpol (SM)

Serki śmietankowe Łaciate w nowej, silnej kampanii prezentują to, co ważne

© mlekpol (sm)

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie czwarty rok z rzędu realizuje kampanię serków śmietankowych Łaciatych. Produkty te są naturalne, zdrowe i pyszne, a delikatna konsystencja serków sprawi, że z ich dodatkiem nawet najprostsze danie zamieni się w królewski specjał. Kto ma w lodówce dowolny serek Łaciaty, nie musi się już martwić o doskonałe posiłki czy przekąski, i to niezależnie od okazji. W szerokiej gamie smaków, inspirowanych kuchniami świata, każdy znajdzie Łaciaty idealny dla siebie.

W ramach tegorocznej kampanii aktywacja konsumencka „ŁaciaTy i JA”, zapoczątkowana w 2020 roku, wchodzi na nowe obszary, a hasło przewodnie działań marketingowych dla marki to „Łaciaty i ja, i to co ważne”. Mają one na celu ukazanie wszechstronności zastosowania serków Łaciatych i ich dopasowania do bieżących potrzeb konsumentów. Kampania opiera się na 4 filarach, jakimi są: pomysłowość, zaufanie i bezpieczeństwo, łatwość i wygoda oraz smak i zdrowie. Komunikacja bazuje na tradycyjnych polskich przysłowiach, przełamywanych jednak nowoczesną interpretacją.
Działania promocyjne dla serków śmietankowych Łaciatych w 2023 roku obejmują: komunikację w serwisie laciatyija.pl, emisję spotów w TV i na platformach VOD, promocję w social mediach, współpracę z influencerami oraz kampanię banerową. Chcemy, by dzięki różnorodności smaków i zastosowań kulinarnych serków – każdy znalazł wśród nich coś dla siebie i nauczył się, jak w zaskakujący, a jednocześnie prosty i szybki sposób wykorzystywać tę kategorię produktów do przygotowywania smakowitych dań i przekąsek – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Za realizację kampanii z ramienia SM Mlekpol odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka, Brand Manager marki, za strategię i kreację odpowiadają zaś agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic. 
Kampania rozpoczęła się z początkiem marca i potrwa do końca roku.