1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Mlekpol (SM)

Śmietana na 100%

© mlekpol (sm)

Kolejna odsłona kampanii mleczarni Mlekpol (SM) „Śmietana na 100%” zachęca konsumentów do kulinarnego wykorzystywania produktów z tej kategorii zarówno w domu, jak i w plenerze. Koncepcja kampanii stanowi kontynuację idei „Śmietana na 100%”, podkreślającej, że Łaciata jest w 100% naturalna, w 100% gęsta i w 100% tradycyjna. W ramach aktywacji powstał spot promujący drugi cykl filmów Łaciatej Akademii, która nadal inspiruje oraz edukuje konsumentów kulinarnie, prezentując sposoby zastosowania śmietany w kuchni. 

W tegorocznej edycji produkt Mlekpolu pojawia się w kontekście wspólnego przygotowywania i spożywania posiłków – podczas pikniku, grilla czy ogniska. Gospodynią Łaciatej Akademii niezmiennie pozostaje Anna Marciniak, stylistka żywności i szefowa kuchni, a od roku także ambasadorka śmietany Łaciatej. Dla Anny Marciniak gotowanie to sztuka, ale także prostota – „okraszone” dodatkowo filozofią zero waste. 

Sercem działań prowadzonych w ramach kampanii jest serwis www.smietanalaciata.pl, wspierany kampaniami video i bannerową, szerokimi działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami dla konsumentów oraz udziałem influencerów na Instagramie i TikToku. 

– Wobec wyjątkowo pozytywnego przyjęcia ubiegłorocznej kampanii marketingowej śmietan Łaciatych 12% i 18% – kontynuujemy działania pod hasłem „Śmietana na 100%”.Służą one budowaniu świadomości marki oraz popularyzowaniu tej kategorii produktów, a zaplanowane zostały zarówno w przestrzeni digitalowej, jak i social mediowej. Aby podkreślić walory tradycyjnych śmietan Łaciatych, prowadzimy intensywną współpracę z influencerami – na najpopularniejszych obecnie kanałach, takich jak Instagram i Tik Tok. Wszystkie aktywności zostaną wsparte kampanią video oraz emisją spotów reklamowych w największym stacjach telewizyjnych – powiedziała Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu Mlekpol (SM).

Za realizację kampanii z ramienia Mlekpol (SM) odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka, Brand Manager marki, za strategię i kreację odpowiadają zaś agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.