1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Mlekpol (SM)

Nowa kampania mleczek Łaciatych pełna nagród

© mlekpol (sm)

Marka Łaciate ruszyła z nową kampanią, skierowaną do najważniejszych konsumentów mleczek smakowych, czyli dzieci oraz ich rodziców. Działania skupią się na dwóch ważnych wydarzeniach dla najmłodszych – Dniu Dziecka oraz powrocie do szkoły. W czerwcu nie zabraknie konkursu z atrakcyjnymi nagrodami, akcji CSR-owej oraz współpracy z popularnymi influencerami. Natomiast jesienią warto wziąć udział w edukacyjnej grze oraz loterii konsumenckiej. A wszystko to połączone z przekazywaniem cennej wiedzy na temat ekologii i ochrony naszego środowiska.

Dzieci dla dzieci

Każde dziecko zasługuje na Dzień Dziecka, dlatego tegoroczne świętowanie go z marką Łaciate będzie wyjątkowe. Każdy, kto wejdzie na stronę www.grajwlaciate.pl może włączyć się do CSR-owej akcji. Biorąc udział w ekologicznej grze zdobywa się punkty, które zostaną zamienione na prezenty dla dzieci z Domów Dziecka. Przygotowaliśmy aż 500 prezentów, które przekażemy do wybranych placówek. Dodatkowo każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Akcję promować będą wysokozasięgowi tiktokerzy.

Back to school

Na początku września wystartuje loteria konsumencka pt. „Graj w Łaciate” na stronie www.grajwlaciate.pl. Będzie ona połączona z grą edukacyjną, uczącą dzieci dbania o środowisko poprzez właściwą segregację odpadów. Zabawa potrwa do końca października, a całość działań promocyjnych będzie prowadzona w internecie. Komunikacja tej aktywacji konsumenckiej pojawi się także na opakowaniach produktów. Przez cały czas trwania akcji codziennie do wygrania będzie jedna nagroda główna – marzenie gamerów, czyli konsola Xbox Series X, w unikalnym, specjalnie zaprojektowanym designerskim skinie.

– Aspekt dbania o klimat i ochrony środowiska jest dla mleczarni Mlekpol (SM) niezwykle ważny. Uważamy, że edukację ekologiczną należy rozpoczynać od najmłodszych lat. W przypadku tej kampanii chcemy edukować zarówno dzieci, jak i rodziców. Łączymy w niej troskę o naszą planetę z działaniami CSR-owymi. Nasze aktywności mają również na celu stworzenie przyjemnych i ekologicznych skojarzeń z marką Łaciate w kategorii mleczek smakowych – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu Mlekpol (SM).