1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Mlekpol (SM)

Mazurski Smak w nowej odsłonie kampanii podkreśla naturalne pochodzenie

© mlekpol (sm)

Marka Mazurski Smak kontynuuje ideę kreatywną pod hasłem „To się bierze z natury”. Celem ogólnopolskiej kampanii reklamowej jest pokazanie szerokiemu gronu konsumentów produktów powstających z najwyższej jakości polskiego mleka. Wyróżniające się akwarelowe kreacje zastosowane w kampanii odwołują się do sentymentu, jakim Polacy darzą Krainę Wielkich Jezior i prezentują im największe atuty marki. Działania marketingowe będą prowadzone przez cały 2022 r. 

– Komunikację marketingową rozpoczęliśmy przed Wielkanocą, aby podkreślić różnorodne kulinarne zastosowanie produktów, których pyszny smak i tradycyjna receptura idealnie sprawdzają się do przygotowywania dań na świąteczny stół. W tym okresie działania skierowane będą na silną obecność w telewizji. Artystyczne animacje przekażą największe zalety pochodzenia produktów – naturalność, czystość oraz sielski klimat mazurskiej wsi, przywołujący wspomnienia z dzieciństwa – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu Mlekpol (SM).