1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Mleczarnia Turek

Serki NaTurek na Ciepło – nowa kampania digitalowa

© mleczarnia turek

Mleczarnia Turek w czerwcu wystartowała z kampanią digitalową promującą linię produktów NaTurek na Ciepło: Na Grill, na Obiad oraz na Przekąskę. Okres trwania kampanii nie jest przypadkowy. Latem Polacy najbardziej kochają grillować. To idealny moment, by zachęcić do przygotowania serów na ciepło.

Kampania prowadzona jest głównie na największych portalach internetowych, takich jak: onet.pl, wp.pl, interia.pl, tvn24.pl oraz w social media (Facebook, Instagram). W ramach kampanii powstały 4 filmy wideo pokazujące, jak w prosty sposób przygotować nasze sery na ciepło.

Wiosna i lato to czas imprez na świeżym powietrzu, to również okres, kiedy mamy mniej chęci i czasu na skomplikowane potrawy. Poprzez linię NaTurek na Ciepło mleczarnia proponuje konsumentom szeroki wachlarz rozwiązań – z jednej strony do przyrządzenia na grillu w plenerze, z drugiej nietypowe, szybkie i bezmięsne dania na obiad lub na przekąskę do zrobienia w domu. Oferta obejmuje aż 7 różnorodnych wariantów, które odpowiadają na aktualne potrzeby konsumentów.