Z Almette fruit inspiracje idą w parze!

Z okazji wprowadzenia na rynek Almette fruit – linii serków Almette w wydaniu owocowym – w marcu, w stołecznej restauracji Żurawina, odbyła się konferencja prasowa, pełna inspiracji. Seria Almette fruit składa się z trzech smaków, które inspirują – idąc w parze: gruszka-jabłko, wiśnia-żurawina oraz jagoda-malina.

Odpowiednio dobrane kompozycje smaków tworzą oryginalne i aromatyczne pary. To niezwykłe połączenie owocowe-smakowe wykorzystane w nowych produktach Almette fruit było dla mistrzów tańca – Anny Głogowskiej i Rafała Maseraka – inspiracją do zapewnienia wielu emocji i wyrażenia w tańcu duetu jagody & maliny, a także wiśni & żurawiny! Ogniste tango w wykonaniu mistrzowskiej pary nagrodzono gromkimi brawami! Z kolei doznań smakowych dostarczył David Gaboriaud – trener kuchni francuskiej, który przygotował warsztaty kulinarne zainspirowane wyjątkowymi smakami Almette fruit. Spotkanie poprowadziła Katarzyna Pakosińska – znana i lubiana aktorka kabaretowa, która wraz z Jackiem Wyrzykiewiczem z Hochland Polska opowiadała o właściwościach owoców wykorzystanych w nowych serkach Almette fruit.

W przestronnej, skąpanej w bieli restauracji Żurawina już na wejściu można było poczuć wiosnę. Po krótkim przedstawieniu nowych produktów, przyszedł czas na połączenie tańca z warsztatami kulinarnymi. Tancerze podczas „blind date” z zawiązanymi oczami opisywali smaki i tekstury owoców, co zostało odebrane jako bardzo nowatorskie. Następnie spośród uczestników wyłoniono dwie grupy, z których każda miała do przygotowania inny przepis z wykorzystaniem puszystego serka Almette fruit. Autor przepisów – David Gaboriaud – swe inspiracje zaczerpnął z bliskiej mu kuchni francuskiej, dla której niezwykle charakterystyczne są słodkie i lekkie śniadania. Goście z zapałem i pozytywną energią zabrali się do gotowania. Słodkie zapachy już po chwili wypełniły całą restaurację i zachęcały do degustacji. Przekąski i desery przyrządzone na bazie serków Almettefruit wprawiły wszystkich w doskonały nastrój i zadowoliły nawet najbardziej wybrednych smakoszy. David Gaboriaud zaprezentował też jeszcze jeden pomysł na wyjątkowy deser z wykorzystaniem serka Almette fruit. Na uczestników spotkania czekał także minikonkurs, a do wygrania były zaproszenia – oczywiście na zabieg owocowy do SPA. To był słodki i pyszny początek dnia!

Celem konferencji było poinformowanie o nowości marki Almette oraz zaprezentowanie możliwości wykorzystania produktu w daniach śniadaniowych, a także zainspirowanie do rozpoczęcia dnia owocowo słodkim posiłkiem. Na konferencję zaproszeni zostali dziennikarze, przedstawiciele wiodących biur reklamy oraz osoby z redakcji wybranych portali internetowych o tematyce kulinarnej i lifestylowej.