Leche Celta pierwszą firmą w Hiszpanii, która wprowadziła SIG MidiFit 1 l
Leche Celta, jedna z wiodących hiszpańskich firm mleczarskich i punkt odniesienia w produkcji płynnego mleka i przetworów mlecznych, jako pierwsza w Hiszpanii wykorzystuje aseptyczne kartony SIG MidiFit 1 l, aby oferować wysokiej jakości produkty mleczne UHT w wygodnym i wyróżniającym się rozwiązaniu opakowaniowym. Leche Celta wprowadziła na rynek cztery nowe produkty marki Pastoreo niezawierające nabiału i laktozy w 1-litrowych opakowaniach kartonowych SIG MidiFit.
Nowoczesny pakiet rodzinny SIG MidiFit firmy SIG, który przyciąga wzrok konsumentów i wyróżnia się na półkach supermarketów swoim charakterystycznym kształtem i designem, pomaga podkreślić aspekt premium i naprawdę wyjątkowe cechy produktu. Mleko Pastoreo pochodzi od krów karmionych trawą, a opakowanie będzie pierwszym w Hiszpanii opatrzonym podwójną etykietą AENOR, która podkreśla ważne praktyki w zakresie dobrostanu zwierząt.
To kolejna nowość dla firmy Leche Celta, która w zeszłym roku w Hiszpanii jako pierwsza zastosowała materiał opakowaniowy niezawierający SIG Terra Alu w opakowaniach kartonowych SIG MidiBloc.
Leche Celta zainstalowała najnowocześniejszą maszynę napełniającą SIG Midi 12 Aseptic, aby elastycznie napełniać produkty swoich marek oraz private labels. Umożliwiło to firmie napełnianie opakowań kartonowych SIG MidiBloc o pojemności 500 ml i 1 l produktami tj. klasyczne wyroby mleczarskie oraz sos beszamelowy i śmietana na tej samej maszynie napełniającej. Firma wykorzystuje przy tym materiał opakowaniowy SIG Terra Alu.
Javier Bretón Maceiras, Koordynator Zarządzania w Leche Celta powiedział – W coraz bardziej konkurencyjnym środowisku handlu detalicznego wyróżnianie się z tłumu i ułatwianie naszym konsumentom znalezienia tego, czego potrzebują, jest niezbędne. Będąc pierwszą firmą w Hiszpanii, która wprowadziła na rynek aseptyczne opakowanie kartonowe z rodziny SIG MidiFit, oferuje nowy wymiar opakowań w handlu detalicznym i pod względem dużej wygody konsumenta. Jesteśmy podekscytowani możliwością wprowadzenia na rynek hiszpański naszych nowych produktów UHT w postaci SIG MidiFit 1 l.
Inteligentne i smukłe opakowanie kartonowe z rodziny SIG MidiFit ma pochyłą górę i jednostopniowe otwieranie zakrętki na uwięzi.
Ana Ruiz del Árbol, Starszy Menadżer ds. Marketingu na Iberię, Włochy i SEEI w SIG skomentowała: – Opakowanie kartonowe SIG MidiFit to znakomity przykład rozwiązania opakowaniowego, które wpisuje się w trend w kierunku opakowań kartonowych do produktów mlecznych o długiej żywotności. Oferuje konsumentom nie tylko wiele korzyści związanych z wygodą, ale także zapewnia Leche Celta mnóstwo miejsca na wyrażanie i jasne komunikowanie komunikatów marki, takich jak certyfikat AENOR.