1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Konsumenci nie chcą ograniczać koszyka zakupów nabiału

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© spar polska

Zapytaliśmy Wayne’a Hodsona, Prezesa Zarządu sieci SPAR w Polsce jak istotne dla konsumentów w czasach niepewności rynkowej są wartość odżywcza, czysta etykieta i innowacyjność w kategorii nabiału? – Nabiał, a w szczególności mleko, to produkty wysoko wolumenowe i spożywane na co dzień w większości gospodarstw domowych – przyznał rozmówca Forum Mleczarskiego. – Wartość odżywcza, czysta etykieta i innowacyjność są coraz ważniejsze dla klientów, dlatego są też istotne w budowaniu świadomości i tożsamości marki własnej SPAR. Rozszerzamy asortyment i inwestujemy w wyroby bardzo dobrej jakości dostarczane przez polskich producentów. 

– Od dłuższego czasu rozwijamy naszą markę własną i wprowadzamy do oferty wyjątkowo atrakcyjne produkty – dostosowane do potrzeb naszych klientów. Chcemy, aby marka SPAR kojarzyła się z bardzo dobrą jakością w przystępnych cenach. Dlatego mocno stawiamy na szeroką ofertę, aby każdy znalazł coś dla siebie. 

Jak zmienił się sposób robienia zakupów w ostatnich miesiącach w porównaniu do okresu sprzed roku? –  zapytaliśmy. – Sytuacja makroekonomiczna w Polsce skłania Polaków do kupowania produktów w atrakcyjnych cenach, nie oznacza to jednak konieczności rezygnowania z ich jakości. Klienci nie chcą też ograniczać koszyka zakupów. To pozwala na rozwój oferty marki własnej, która może doskonale odpowiedzieć na te oczekiwania. Szeroka oferta marki własnej to duży atut naszej sieci – produkty z niej to sposób na lepsze zarządzanie domowym budżetem. To nasza odpowiedź na trudny czas spowodowany rosnącymi kosztami życia. Nasze produkty są bardzo dobrej jakości, a jednocześnie w atrakcyjniejszych cenach niż wyroby markowe. Jako SPAR dajemy klientowi duży wybór – także w segmencie nabiał – podsumował nasz rozmówca.

© spar polska

Warte przeczytania