1. Aktualności
  2. Polska
Japonia

Kolejny dzień Misji Wysokiego Szczebla

Źródło: Polska Izba Mleka
Autor: Janusz Górski
© pim

Trwa kolejny dzień Misji Wysokiego Szczebla Europejskiego Komisarza do spraw Rolnictwa Janusza Wojciechowskiego do Japonii. Zaplanowano bardzo bogaty program Misji. Uczestnicy codziennie odbywają liczne spotkania z przedstawicielami lokalnych firm i instytucji, w celu poszerzenia ich wiedzy na temat europejskich produktów mleczarskich, zwiększając przy tym świadomość konsumentów oraz działając na rzecz rozwinięcia eksportu wysokiej jakości produktów mleczarskich na rynek azjatycki.

– Polska eksportuje do Japonii głównie sery, które obecnie są tu jeszcze mało rozpoznawalne. Dzięki Misji Wysokiego Szczebla mam nadzieję zmienić to na lepsze, aby nasze sery gościły na stałe na japońskich stołach – powiedziała Agnieszka Maliszewska, Dyrektor Polskiej Izby Mleka, która w dniu dzisiejszym odbywa szereg spotkań B2B z przedstawicielami japońskich firm.

Zaufanie jest kluczowym czynnikiem na japońskim rynku rolno-spożywczym. Marki o ugruntowanej pozycji cieszą się zaufaniem ze względu na ich spójność, jakość i bezpieczeństwo. Dla nowych marek budowanie tego zaufania może być wyzwaniem, ale nie jest niemożliwe przy zastosowaniu odpowiednich strategii.

Udział w Misji Wysokiego Szczebla możliwy jest dzięki dofinansowaniu ze środków Funduszu Promocji Mleka.

Warte przeczytania