1. Aktualności
  2. Polska

Marcin Gortat, gwiazda NBA i twarz kampanii „Pij Mleko” odwiedza Polskę i reklamuje picie mleka.

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© Forum Mleczarskie

Już nie tylko na bilboardach, ale także będąc w sklepach nowoczesnej dystrybucji, Marcin Gortat reklamuje picie mleka. W dniu 30.VI. nasz człowiek w NBA odwiedził placówkę Real Puławska w Warszawie. Gwiazda kampanii „Pij Mleko” Marcin Gortat podsumował konkurs, podpisywał piłki, rozdawał autografy i fotografował się z młodymi fanami koszykówki.
Celem akcji odbywającej się w wyselekcjonowanych hipermarketach sieci Real było propagowanie picia mleka. Jej elementem był konkurs Zmierz się z Gortatem, w którym główną nagrodą była czterodniodniowa wycieczka do USA o wartości około 40.000 zł netto oraz przypisana tej nagrodzie nagroda pieniężna w wysokości ok. 11% wartości wycieczki. W czasie wycieczki zostanie zaaranżowany specjalny mecz z Marcinem Gortatem.

Kampanii „Pij Mleko” patronuje firma Tetra Pak.