1. Aktualności
  2. Polska
Wielka Brytania

Gwiazda futbolu w kampanii mleczarskiej podczas mundialu

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© müller

Firma Müller Yogurts & Desserts rozpoczęła w Wielkiej Brytanii wielomilionową kampanię marketingową dla marki Müller Rice, która jest skierowana do nowych odbiorców, promuje markę, przyciąga nowych klientów i napędza wzrost kategorii. Z okazji pierwszej kampanii marketingowej Müller Rice od pięciu lat, firma mleczarska nawiązała współpracę z piłkarzem Declanem Rice w kampanii „Rice, Rice Baby”, aby przerobić kultową piosenkę Vanilla Ice z lat 90. Kampania, która potrwa od 14 listopada przez pięć tygodni.

Kampania obejmie wiele formatów, w tym radio, media społecznościowe i reklamy poza domem. W reklamach radiowych Declan przerywa oryginalny utwór „Ice, Ice Baby” swoją własną wersją utworu zbierając chór fanów piłki nożnej, aby do niego dołączyli. Podobnie w kampanii poza domem Declan śpiewa do dużego megafonu na tle pogrubionego tekstu „Rice, Rice Baby”.

Toby Bevans, Dyrektor ds. Strategii i Marketingu w firmie Müller Yogurt & Desserts, powiedział:

– Wiemy, że konsumenci kochają tę markę i w ramach naszych badań kategorii stwierdziliśmy, że jest to zdecydowany faworyt pod względem smaku, różnorodności, preferencji jako smacznej przekąski na wynos z opcjami dla całej rodziny. Było również jasne, że nasze poprzednie reklamy „Rice, Rice Baby” mają naprawdę wyróżniający się atut. Mamy nadzieję, że współpracując z Declanem, zaangażujemy nowych odbiorców i zapewnimy im rozrywkę, zapewniając radość z Müller Rice tym, którzy szukają smacznej przekąski w biegu.

Warte przeczytania