1. Aktualności
  2. Polska

Milk Trade Polska: Produkty „w drodze" są poszukiwane, a konsumenci kładą nacisk na racjonalne i zdrowe odżywianie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© milktrade polska

– Obecne czasy nie tylko zmieniają nasz styl życia, ale także sposób odżywiania i każą szukać produktów do łatwego i szybkiego zastosowania w kuchni oraz w codziennym odżywianiu – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Marta Badocha, Przedstawiciel Milk Trade Polska. – To efekt tego, że Polacy coraz więcej czasu spędzają poza domem i żyją „na jednej nodze – w biegu”. Wszyscy spędzamy coraz więcej czasu w pracy, szkole, dlatego potrzebujemy produktów łatwych i wygodnych do spożywania „na pełnych obrotach i zawirowaniach czasowych”.


– Nasz organizm jest maszyną, a każde urządzenie wymaga „naładowania i energii”, dlatego nasza firma upatruje duże możliwości w idei żywności w stylu „on-the-go” (czyli „w drodze”). Widzimy, że konsumenci poszukują żywności w opakowaniu ułatwiającym skorzystanie z produktu w ekstremalnych warunkach na zewnątrz, bez zbędnego przygotowania i bałaganu. Może nie dla wszystkich, ale na pewno dla tych, którzy może nie mają wyobraźni szalonego szafa kuchni, a jednak chcą jeść zdrowo i racjonalnie – podkreśla Marta Badocha.
– Żywność „on-the-go” to część segmentu convenience, wychodząca naprzeciw zmieniającym się nawykom życiowym i wymogom konsumenta. Konsument główny nacisk kładzie na wymóg szybkiego i wygodnego żywienia poza domem np. w pracy, w szkole, na wycieczce oraz na rodzinnych lub towarzyskich wyprawach do lasu lub na rowerach. Nasza firma idąc tym trendem zmieniła opakowania dla Top produktów na małe opakowania „na jeden gryz”, „na jeden ząb”, które łatwo się otwierają, są wysokiej jakości, dzięki czemu produkt zawsze ma dobry smak. Mają zastosowanie nie tylko w domu, ale także poza. Zachęcamy do odwiedzania sklepów i sięgania po nasze produkty – podsumowuje Marta Badocha, Przedstawiciel Milk Trade Polska.

© milktrade polska