1. Aktualności
  2. Polska

Mleczarnia Piaski (OSM) wprowadza nowe produkty bezlaktozowe

Źródło: Piaski (OSM)
Autor: Paulina Obłoza

Mleczarnia Piaski (OSM) w odpowiedzi na potrzeby konsumentów wprowadza na rynek produkty bezlaktozowe – kefir oraz jogurt typu greckiego bez laktozy
– Cały czas wnikliwie obserwujemy trendy w branży mleczarskiej, co pozwala nam szybko i skutecznie reagować na potrzeby współczesnych konsumentów. Według statystyk aż co trzeci Polak cierpi na nietolerancję laktozy, dlatego z myślą o naszych klientach zdecydowaliśmy się wprowadzić na rynek produkty bezlaktozowe – mówi Mirosław Domański, Prezes Zarządu mleczarni Piaski (OSM)


Nowości od mleczarni Piaski (OSM) to doskonałe propozycje dla osób, które nie trawią cukru znajdującego się w mleku. W wyniku rozłożenia laktozy na cukry proste – glukozę i galaktozę, produkty te są nieco słodsze od tych tradycyjnych, dlatego chętnie sięgają po nie również dorośli, jak i dzieci, u których problem nietolerancji laktozy nie występuje.
Jogurt naturalny typu greckiego bez laktozy to znakomity dodatek zarówno do dań mięsnych, jak i deserów. Jego delikatna, kremowa konsystencja sprawia, że nadaje się również do przyrządzania różnego rodzaju sosów. Znakomicie komponuje się także z warzywami, wzbogacając smak sałatek oraz surówek. Dla osób będących na diecie bezlaktozowej, może stanowić zamiennik majonezu lub tłustej śmietany.
Kefir bez laktozy mleczarni Piaski (OSM) wyróżniają znakomite walory smakowe
i odżywcze. Dzięki zawartym w nim bakteriom probiotycznym wpływa pozytywnie na zdrowie, regulując pracę układu trawiennego oraz wzmacniając odporność. Kefir bez laktozy to również bogactwo wapnia i fosforu oraz witamin z grupy B, które są bardzo ważne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Dzięki wygodnej poręcznej zamykanej butelce doskonale sprawdzi się również jako szybki posiłek w ciągu dnia, w szkole, pracy, podróży itp.
– Zainteresowanie produktami bez laktozy wśród konsumentów jest duże i rynek ten na pewno będzie się rozwijał, dlatego nie wykluczamy w najbliższym czasie wzbogacenia naszej oferty o kolejne tego typu produkty. – dodaje Andrzej Grochoła, Kierownik Marketingu w mleczarni Piaski (OSM).