USA: KraftHeinz i Dean Foods we wspólnej kampanii
![](/img/news/600x400/8/e/8e28c0cc-6d0a-400d-ac08-6466edcbd9b3.gif)
![](/img/news/600x400/e/9/e94073fb-f0b5-429c-a644-99230a27540f.jpg)
Wspólna kampania dotyczyć będzie marki mleka DairyPure firmy Dean Foods oraz marki Kraft Macaroni & Cheese należącej do KraftHeinz. Strategiczna współpraca pomiędzy marką mleka świeżego a marką dań gotowych ma przynieść obu producentom dodatkowe korzyści sprzedażowe.
DairyPure od początku swojego istnienia w 2015 roku oferuje pięć korzyści: produkowane lokalnie mleko bez jakichkolwiek dodatków, antybiotyków oraz hormonów. W tym samym czasie ponad 80-letnia ikoniczna marka Krafta Macaroni & Cheese przystąpiła do czyszczenia etykiety z niepotrzebnych dodatków.
W 2017 roku obie firmy będą promować i wspierać pod hasłem Pure Love oba swoje produkty. Kampania na poziomie sklepów, materiałów POS, specjalnych etykiet wspierana będzie w social mediach oraz innych kanałach on-line. Trwać będzie przez drugą połowę kwoetnia i cały maj.