1. Aktualności
  2. Polska

Polska: Arla sprzedała w 2009 r. 1200 ton masła Lurpak

Źródło: Arla Foods
Autor: Barbara Wiercińska
© Arla Foods

W podsumowaniu roku 2009 Arla Foods wyraziła zadowolenie z sukcesu masła Lurpak, wprowadzonego na rynek w marcu. Sprzedaż tego produktu przekroczyła 1200 ton. Również inne produkty, jak serki kremowe i sery śródziemnomorskie, sprzedawały się bardzo dobrze. Rynek polski, z obrotem netto wynoszącym 0,5 % w stosunku do całości obrotów Arla Foods, nie jest największy na mapie koncernu. Jednak z pewnością stanowi punkt strategiczny, gdyż dostrzega się rosnący potencjał kraju liczącego 38 mln konsumentów. Tim Ørting Jørgensen, Wiceprezes Arla Foods Consumer International, oznajmił, że Arla będzie szukać nowych możliwości wzmocnienia swojej pozycji na polskim rynku.