Singapur: Morinaga otwiera biura kolejnym kraju by sprzedawać białka serwatkowe dla segmentu odżywek

Otwierającym jest Morinaga Nutritional Foods, a celem jego działania jest wzmocnienie obecności Morinaga w obszarze dodatków w tej części Azji. Morinaga rozpoczęła swoją globalną ekspansję zakupem niemieckiej mleczarni Milei i skupia się na eksportowaniu laktoferyny, probiotyków, białek serwatkowych dla producentów odżywek dla dzieci.
Morinaga Milk to czołówka japońskiego biznesu mleczarskiego, ze sprzedażą na poziomie 5 mld USD rocznie. Jest liderem rynkowym z topowymi markami w segmencie jogurtów, mleka, odżywek dla dzieci, napojów, serów, masła i lodów.
Firma zatrudnia 3 tys. pracowników i posiada struktury w Chinach, Holandii, Indonezji i USA.
Milei aktualnie rozbudowuje swoje moce przerobowe od 2014 roku I zakończy je w 2019 roku.
