Fresh Logistics: Badanie Satysfakcji Klientów 2014
Podobnie jak w latach poprzednich w grudniu i styczniu firma Fresh Logistics przeprowadzać będzie Badanie Satysfakcji Klientów, mające na celu określenie poziomu satysfakcji klientów Fresh Logistics z obsługi realizowanej firmę. Po raz pierwszy badanie będzie przeprowadzane online, dzięki czemu będzie miało również aspekt ekologiczny. Za każdą wypełnioną przez klientów ankietę, Fresh Logistics przekaże 1 EUR na cele charytatywne, w tym związane z poprawą bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
Dzięki informacji zwrotnej od klientów, jaką firma otrzymała w ankietach w roku poprzednim, dowiedzieć się można, że sfery, które wymagają poprawy to funkcjonalności udostępniane na naszej stronie internetowej, procedura reklamacyjna oraz przekazywanie informacji zwrotnej. Aktualnie firma pracuje nad nowymi rozwiązaniami dotyczącymi tych obszarów i na początku przyszłego roku planuje udostępnić nowe funkcjonalności, które powinny spełniać oczekiwania klientów.
