1. Aktualności
  2. Świat
Świat

Carlos Alcaraz twarzą produktów wysokobiałkowych Danone

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© danone

Hiszpański tenisista Carlos Alcaraz został nowym globalnym ambasadorem Danone. Mając zaledwie 22 lata, ikona tenisa będzie odgrywać wielofunkcyjną rolę dla marek i kategorii produktowych wytwarzanych przez Grupę Danone. Będzie promować długoterminowe zdrowe nawyki koncentrując się na zrównoważonym odżywianiu, zdrowym nawodnieniu i regularnej aktywności fizycznej od najmłodszych lat. Jako uosobienie nowego pokolenia sportowców: autentycznych, inspirujących i głęboko zakorzenionych w swoich czasach, Carlos Alcaraz staje się głosem Danone, aby przekazywać silne i proste przesłania. 

Jego wysiłki będą koncentrować się na dwóch kluczowych obszarach firmy: bogatych w białko produktach mlecznych i zdrowym nawodnieniu.

Aby uczcić tę współpracę, Danone ujawniło film reklamowy z Carlosem Alcarazem w poetyckim nawiązaniu do wizualnej ikony firmy: „dziecka z gwiazdą”. Młody Murcian, nawiązując do swojego rodzinnego miasta, pojawia się jako sportowiec z innego świata, lądujący, aby rozpocząć wspólną podróż z Danone, skupioną na przyszłych pokoleniach. 

– To partnerstwo jest kontynuacją wieloletniego zobowiązania Danone: stawiania zdrowia poprzez żywność w centrum codziennego życia. A ponieważ sport, odżywianie i nawodnienie idą ręka w rękę, jesteśmy zachwyceni, że mamy Carlosa u boku, który ucieleśnia tę wizję z autentycznością i energią – powiedział Antoine de Saint-Affrique, dyrektor generalny Danone. – Jestem dumny, że mogę współpracować z Danone, firmą, którą znam od dzieciństwa. Moja rutyna fitness opiera się na zdrowym nawodnieniu i zbilansowanej diecie i chcę przekazać to młodszemu pokoleniu – dodał Carlos Alcaraz. Współpracując ze światowej klasy sportowcem, który uosabia wartości wydajności, dobrego samopoczucia i zdrowia, Danone po raz kolejny demonstruje swoje zaangażowanie w uczynienie sportu integralną częścią doświadczeń swojej marki, dążąc do bycia jeszcze bardziej ambitnym, wywierającym większy wpływ i bardziej związanym z konsumentami. 

© danone

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania