1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Koncentrujemy się na potrzebach klientów

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© jeronimo martins

– W ostatnich latach można zaobserwować rosnącą świadomość klientów, którzy przykładają coraz większą wagę do zdrowego odżywiania, składu produktów oraz swoich preferencji i ograniczeń dietetycznych – powiedział Forum Mleczarskiemu Maciej Bystrzycki, kupiec w sieci Biedronka. – Powszechny dostęp do takich informacji sprawił, że konsumenci stali się bardziej świadomi swoich wyborów, a ich oczekiwania względem produktów spożywczych nieustannie rosną. Zwiększona świadomość sprawia, że podczas codziennych zakupów klienci coraz częściej zwracają uwagę na składy i etykiety.

– Istotną rolę w ich decyzjach odgrywa również internet – treści publikowane przez influencerów, w tym analizy i porównania produktów, dostarczają dodatkowej wiedzy nie tylko na temat jakości, ale także szerokiej gamy dostępnych opcji.

Które produkty mleczarskie wprowadzone na półki sklepów Biedronka w 2024 r. spełniły w najwyższym stopniu Państwa oczekiwania i spodo­bały się konsumentom? 

– Nieustannie rozwijamy ofertę sieci Biedronka, aby jak najlepiej odpowiadała na potrzeby klientów – niezależnie od ich diety, preferencji czy wymagań zdrowotnych. W kategorii nabiału szczególną uwagę poświęcamy produktom funkcjonalnym z linii Go Active, które cieszą się dużym zainteresowaniem, a także produktom przyjemnościowym, dostępnym w różnorodnych wariantach smakowych. Równocześnie poszerzamy portfolio produktów oferowanych przez regionalnych i mniejszych dostawców, których asortyment zyskuje coraz większą popularność. Współpraca z lokalnymi producentami to nie tylko szansa na popularyzację wyjątkowych smaków, często niedostępnych w innych częściach kraju, to również ważne wsparcie dla lokalnych społeczności. Dzięki bliskiej współpracy z dostawcami regionalnymi nasi klienci mogą spróbować wyjątkowych produktów, takich jak rzemieślniczy ser kaszubski, dostępny w różnych wariantach, czy tradycyjny ser koryciński. Organizujemy również akcje specjalne czy akcje lub oferty czasowe, które poświęcone są polskim smakom. Dzięki wykorzystywaniu regionalności i kupowaniu produktów od lokalnych producentów oferujemy klientom w całej Polsce możliwość poznania autentycznych smaków różnych zakątków Polski. W Biedronce jesteśmy otwarci na współpracę zarówno z dużymi dostawcami, którzy w wielu przypadkach są z nami już od lat, jak i z mniejszymi, miejscowymi producentami, dla których nasze sklepy stanowią szansę na dotarcie do szerszego grona odbiorców oraz na dynamiczny rozwój biznesu – podsumował Maciej Bystrzycki, kupiec w sieci Biedronka.

© jeronimo martins

Warte przeczytania