Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Nielsen raportuje wzrost marek własnych

Źródło: PLMA   Dodano: 2014-06-09 12:35:00

© fm
© fm

Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy i Hiszpania to największe rynki detaliczne w UE. Według Nielsen wartościowy wzrost sprzedaży produktów markowych wyniósł w 2013 roku an tych rynkach 1%, podczas gdy sprzedaż wyrobów marek własnych pod względem wartości wzrosła o 3%. W tym samym czasie większy był wybór produktów marki własnej (o 4%).

Udział marek własnych pod względem wartości sprzedaży wyniósł 36% i wzrósł dzięki dodatiej dynamice we wszystkich krajach poza Francją, gdzie promocyjna polityka dostawców wyrobów markowych zatrzymała zwycięski – w poprzednich latach – marsz marek własnych.
Nielsen odnotowuje, że marki własne przenikają do sześciu obszarów innowacji tj. produkty bio, żywność etycznie wytworzona, zdrowa żywność, produktyregionalne/etniczne, żywność „on-the-go” oraz premium.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25