Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Mlekpol (SM): Kraje Dalekiego Wschodu to coraz poważniejsi partnerzy

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2014-01-07 12:31:18

© forum mleczarskie

– Dziś Mlekpol (SM) eksportuje ponad 30% swojej produkcji. Nasze produkty obecne są na wszystkich kontynentach. Coraz ciekawsze są też rynki trudne dla polskich przetwórców – mam tu na myśli Chiny, Indie, kraje Dalekiego Wschodu lub Afrykę. To coraz poważniejsi partnerzy, a nasze produkty cieszą się tam coraz większym uznaniem – wskazuje Edmund Borawski, Prezes Zarządu w Mlekpol (SM).

– Oczywiście najważniejszy jest dla nas rynek krajowy, bo tu sprzedajemy ok. 70% naszej produkcji, dlatego staramy się stale poszerzać gamę naszych produktów, na podstawie wnikliwie przeprowadzonych analiz i badań – dodaje Prezes Borawski.
– Mamy możliwość dokładnej oceny wprowadzanych produktów i projektów, ponieważ Mlekpol (SM) jako jedyne mleczarskie przedsiębiorstwo w Polsce posiada własny Instytut Innowacji Mleczarstwa. Jest to ogromnie ważne, by doskonalić ofertę produktową w oparciu o badania i rozwój (B+R) – wskazuje nasz rozmówca. – Dzięki innowacyjnemu podejściu do klienta i produktu, mamy możliwość stworzenia wyjątkowej gamy mlecznych smakołyków dopasowanych do gustów i oczekiwań konsumenta. W tym roku, dzięki tym pracom, na rynek wprowadziliśmy m.in. nowe odsłony naszych znanych produktów pod marką Łaciate. Ale też zupełne nowości, jak jogurt typu Grecki lub mleko Łaciate Junior dedykowane najmłodszym – mówi Forum Mleczarskiemu Prezes Edmund Borawski
– Mlekpol (SM) podobnie jak znacząca część przetwórców korzysta z wielu kanałów dystrybucyjnych, m.in. sprzedając swoje produkty poprzez sieci handlowe. Taki mamy rynek, taka jest jego specyfika i także tam są obecni nasi konsumenci. Ale nie tylko nadal ważny jest dla nas kanał sprzedaży tradycyjnej. Od dwóch lat stale rozwijamy własną sieć sprzedaży detalicznej, która cieszy się dużym uznaniem lokalnych konsumentów – podsumowuje Edmund Borawski, Prezes Zarządu w Mlekpol (SM).

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25