1. Komunikaty
Polska

Kampania #WspierajmyNasze wygrała prestiżowy plebiscyt

Źródło: Radomsko (OSM)
Autor: Janusz Górski
© radomsko (osm)

– Szanowni Partnerzy! Dziękujemy z całego serca wszystkim, którzy oddali swój głos na kampanię #WspierajmyNasze w Plebiscycie NOIZZ „Zmiany Roku 2021”! Byliście niesamowitym wsparciem w walce o zwycięstwo. Taka społeczność to prawdziwy skarb! Wśród Nominowanych w kategorii „Zmiana na dużą skalę” znaleźli się dwaj globalni gracze: Lidl Polska i Levi’s. Nasza wygrana pokazuje tylko, że takie wartości jak wzajemność, utrzymywanie dobrych relacji i dbanie o siebie nawzajem mają moc! – mówi Irina Lastovjak, Specjalista ds. Marketingu w mleczarni Radomsko (OSM) (twórca kampanii).

– Działając #RAZEM z myślą o budowaniu lepszego jutra udowodniliśmy, że możemy mieć realny wpływ na to, co dzieje się wokół nas i w naszym ekosystemie. Tą nagrodą zamykamy cały nasz kampanijny cykl marketingowy! To była niezwykła podróż! I niesamowity #flow. Jeszcze raz bardzo wszystkim dziękujemy! 

Pod koniec grudnia 2021 roku odbyła się finałowa Gala pierwszej edycji konkursu NOIZZ Zmiany Roku. Nagrodzono osoby, firmy i organizacje, których działania pozytywnie wpływają na naszą codzienność i pozwalają z optymizmem spojrzeć w przyszłość.

Jury — Adam Bodnar (kategoria: społeczeństwo), Jakub Biel (online), Harel (moda), Anna Pięta (ekologia), Zuzanna Skalska (design), Barbara Starecka (jedzenie), Mateusz Sulwiński (równość) — zaproponowało po dziesięć inicjatyw w każdej kategorii. Następnie, w trakcie wspólnego spotkania, kapituła wybrała finałową trójkę z danej dziedziny.

Ostatecznie o zwycięstwie zdecydowali/ły czytelnicy i czytelniczki Noizz.pl. W plebiscycie oddano ponad 10 tys. głosów. Przewodniczącą kapituły była Oliwia Bosomtwe, redaktorka naczelna Noizz.pl.

„#WspierajmyNasze to akcja marketingowa pro bono w duchu pandemicznej solidarności przedsiębiorców. Celem akcji zorganizowanej przez mleczarnię Radomsko (OSM) jest wspieranie lokalnych producentów i zachęcanie konsumentów do kupowania polskich produktów. Stawianie na lokalnych producentów i sięganie po produkty, które powstają w naszym bezpośrednim sąsiedztwie to ważna inicjatywa z perspektywy wyzwań związanych ze skracaniem odległości w łańcuchach dostaw”.

Kampania #WspierajmyNasze zdobyła łącznie 5 Nagród za Innowację! Były to takie wyróżnienia:

Nagroda za Innowację w konkursie #BiznesKochaBiznes organizowanym przez portal Onet.pl (ze 100 tys. zgłoszeń wybrano 60 projektów, które otrzymały w ramach Nagrody za pomysłowość kampanie zasięgowe warte 30 tys. zł we wszystkich serwisach wydawcy).

Radomszczańska Marka Roku 2020 za koncept kampanii marketingowej #WspierajmyNasze gratyfikującej lokalny solidaryzm gospodarczy oraz inspirujący debiut marki w mediach społecznościowych (przyznana przez jedną z największych radomszczańskich społeczności internetowych SpotRadomsko.pl).

Nominacja do Prestiżowej Nagrody Europejskiej za Innowacje Spółdzielcze w ramach 5-th European Award for Cooperative Innovation w kategorii „Social Value Creation” (tworzenie wartości społecznej). Organizatorem konkursu była europejska organizacja Copa-Cogeca zrzeszającą rolnicze związki zawodowe i organizacje spółdzielcze. Głównym jej celem jest reprezentacja interesów rolników państw Unii Europejskiej.

Statuetka Osobowość Roku 2020 dla twórcy kampanii #WspierajmyNasze przyznana przez Kapitułę Redakcji „Dziennika Łódzkiego” i „Expressu Ilustrowanego”. Nagroda w kategorii Biznes.

NOIZZ Zmiany Roku 2021. Nagroda w kategorii Specjalnej „Zmiana na dużą skalę”. W ramach wygranej mleczarnia Radomsko (OSM) ponownie zdobyła kampanię zasięgową wartą 30 tys. złotych. Partnerem Strategicznym Plebiscytu był UN Global Compact Network Poland, największa na świecie inicjatywa skupiająca zrównoważony biznes.

Warte przeczytania