Kampania marki Danonki
Young & Rubicam przygotowała nową kampanię dla marki Danonki. Kampania składa się z dwóch reklam telewizyjnych.
Pierwszy z nich to 30-sekundowy spot „Piraci”, komunikujący pojawienie się na rynku Danonków z nowymi gadżetami- „Piratopiankami do składania”. W filmie pojawia się grupa dzieci bawiących się w piratów. Do pokoju wchodzi smok Danonek z prośbą o pomoc w uratowaniu tonącego statku pirata kapitana Billa. Dzięki Piratopiankom dzieci mogą przenieść się w świat prawdziwych morskich przygód i ratują kapitana z opresji.
Drugi film pt. „Lornetka” to 10-sekundowa animacja prezentująca nową serię gadżetów – figurek, które można znaleźć w Danonkach z Niespodzianką. Jest to 10 pirackich wcieleń smoka Danonka, np. z kompasem, lunetą czy za sterami. W animacji widz przez lornetkę obserwuje brzeg egzotycznej wyspy. Nagle spostrzega na plaży opakowanie Danonków z Niespodzianką, z którego wyskakuje smok przebrany za pirata.
Główną grupę docelową filmu stanowią dzieci w wieku 3-5-lat.