1. Komunikaty

Serenada kroi się na dobry dzień

Autor: Barbara Wiercińska

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek porządkuje portfel swoich produktów. Pod wspólną marką Serenada do sprzedaży trafi osiem serów. Dzięki odważnym opakowaniom, konsumenci bez trudu znajdą je na sklepowych półkach. Nowa marka ma zmienić postrzeganie sera i nadać mu bardziej radosny charakter.

Serenada to nowa marka żółtych serów, wprowadzona na rynek przez Spółdzielczą Mleczarnię Spomlek z Radzynia Podlaskiego. To nowatorski na naszym rynku projekt, bowiem żaden z producentów nie zdecydował się dotąd na stworzenie oddzielnej serowej marki. Pod nazwą Serenada kryje się osiem różnych serów w plasterkach i kawałkach, w tym tak popularne jak Radamer, Babuni i Salami. Oprócz wysokiej jakości i szlachetnego smaku, nową markę wyróżniają też odważne, wesołe opakowania. W drugim etapie pod nazwa Serenada pojawią się także sery w blokach, przeznaczone do sprzedaży na stoiskach tradycyjnych.
– Czas skończyć z wizerunkiem sera, jako solidnego, ale nudnego produktu. Jego spożywanie może dostarczyć nam również wiele frajdy. Ser może być ozdobą każdego posiłku, podczas śniadania zapowiadać dobry, radosny dzień. Chcemy to podkreślić, stąd zaskakujące opakowania, zdecydowanie odbiegające od wcześniej stosowanych w Polsce – wyjaśnia Rafał Wawrzyniak, wiceprezes SM Spomlek ds. Zarządzania i Marketingu.