1. Komunikaty

Uskrzydlone – szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko www.uskrzydlone.pl

Źródło: Candia
Autor: Monika Czaplicka


Ruszyła kampania prospołeczna pod hasłem Uskrzydlone – szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko, której pomysłodawcą oraz organizatorem jest firma Candia. Przesłaniem kampanii jest myśl, że macierzyństwo nie oznacza konieczności porzucenia osobistych marzeń i aspiracji, nie każe też zrezygnować z samorealizacji czy rozwoju. Główną platformą komunikacji i kontaktów kampanii jest portal www.uskrzydlone.pl. Wszelkie inicjatywy podejmowane w ramach akcji będą przede wszystkim zależały od osób ( oraz instytucji), które się do niej przyłączą oraz od ich pomysłów, chęci działania. Kampania ma bowiem otwartą formułę, a idea, jaką kierowali się jej pomysłodawcy, to wzbudzenie społecznej dyskusji o sytuacji młodych mam w Polsce i pobudzenie samych kobiet do aktywności.

Podstawą do opracowania i wdrożenia kampanii Uskrzydlone – szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko były liczne spotkania i rozmowy z mamami, które podają swoim dzieciom płynne mleko modyfikowane Mamo, rosnę! Mamo, rosnę! to produkt nowej generacji, nazywany przez wiele mam, które po niego sięgnęły, „mlekiem rewolucjonistą”. Dlaczego? W Polsce od dziesięcioleci mleko modyfikowane dla małych dzieci było dostępne jedynie w proszku, a proces jego przygotowania był niewygodny i czasochłonny. Candia oferuje produkt, który jest równie wartościowy, mniej przetworzony, a dodatkowo wygodniejszy w użyciu, bo gotowy do spożycia. Mamo, rosnę! wpisuje się zatem w model nowoczesnego, wolnego od przesądów macierzyństwa. Stąd też pomysł na kampanię społeczną, która zwróci uwagę na konieczność obalenia wielu innych stereotypów oraz przyniesie zmianę przyzwyczajeń i postaw.