Złoty Laur Konsumenta dla Spółdzielni Mleczarskiej Lazur
Spółdzielnia Mleczarska Lazur z Nowych Skalmierzyc otrzymała „Złoty Laur Konsumenta”. Klienci wybrali smaczne, oryginalne sery pleśniowe Lazur z przerostem i porostem błękitnej, zielonej i białej pleśni.
„Laur Konsumenta” to największy program konsumencki w kraju organizowany przez Grupę Media Partner – wydawcę między innymi Rzeczy o Biznesie, dodatku do Rzeczpospolitej oraz Przeglądu Gospodarczego (Gazeta Prawna). W tegorocznej edycji laureaci zostali wyłonieni na podstawie ogólnopolskich badań ankietowych oraz głosowania czytelników „Rzeczy o Biznesie” w Rzeczpospolitej. Przeprowadzone badania są źródłem informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa, znajomości danych produktów jak i postrzegania danej marki na polskim rynku.
Dzięki temu programowi zostają wyłonione znane i cenione marki rozpoznawalne i kupowane przez Polaków. Tytuł Laur Konsumenta 2009 jest rekomendacją produktów najwyższej jakości, to ogromna siła marki i jej pozycji na rodzimym rynku.
Jesteśmy dumni z otrzymanego tytułu „Laur Konsumenta”. Konsumenci sprawili nam wspaniały prezent na Jubileusz 80-lecia istnienia spółdzielni, który zbiega się 50-leciem tradycji serów pleśniowych w Nowych Skalmierzycach. Cieszy nas fakt, że Klienci docenili nasze sery. Uznanie konsumentów jest dla nas siłą napędową do dalszej twórczej pracy nad kolejnymi produktami – powiedział Zenon Michaś Prezes Lazur (SM).