1. Komunikaty

Loycon wyłącznym przedstawicielem PWPW w Polsce

Źródło: Loycon
Autor: Aleksandra Karpińska

Loycon podpisała umowę na wyłączność jako przedstawiciel zabezpieczeń oferowanych przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych dla druków wykorzystywanych w programach lojalnościowych w Polsce.

Brand Protection to unikalny, pierwszy tej klasy system znakowania i zabezpieczania marki oraz produktów przed fałszowaniem. Poza ochroną autentyczności może być wykorzystywany w kampaniach reklamowych i aktywnym marketingu. Loycon wykorzystuje BProtect w programach lojalnościowych, na kartach, kuponach, bonach, naklejkach premiowych.
Technologia, jaką PWPW stosuje przy produkcji materiałów z zabezpieczeniami jest jedyną w Polsce, zastrzeżoną dla drukarni skarbowych. O wejściu PWPW na rynek zabezpieczeń komercyjnych zdecydowało: doświadczenie oraz dobre przygotowanie- techniczne i logistyczne.
Zabezpieczenia można nanosić na dowolną powierzchnię; papier, tworzywa sztuczne, materiał. W normalnych warunkach nie są widoczne i nie zmieniają wyglądu druku. BProtect wykorzystuje zjawisko zmiany płaszczyzny polaryzacji światła, które przechodząc przez specjalny element potwierdza autentyczność. Na produkcie ujawnia się ukryty obraz, logotyp, tekst. Weryfikacja jest łatwa a poziom bezpieczeństwa wysoki.
PWPW uruchomiła program by wesprzeć producentów i dystrybutorów w walce z plagą podróbek. Szef Zespołu ds. Brand Protection Zygmunt M. Wilewski spodziewa się, że „wprowadzenie zabezpieczeń BProtect zwiększy poczucie bezpieczeństwa nabywców i uchroni marki przed utratą zaufania do nich przez szerzące się podróbki, trudne do odróżnienia bez specjalistycznych badań.” Obszar zastosowań BProtect jest szeroki; od kuponów, kart, nalepek przez bilety komunikacji, na festiwale, imprezy sportowe po opakowania alkoholi, leków i kosmetyków.