Gouda Mońki (MSM) – tradycja w nowoczesnej odsłonie
Mimo iż półki sklepowe uginają się pod obfitością serów rozmaitych gatunków, na polskich stołach od lat niepodzielnie króluje Gouda. Za sprawą jednego z największych na rynku opakowań serów plastrowanych MSM MOŃKI tradycyjny smak sera holenderskiego ubrany został w nowoczesną formę.
Charakteryzująca się sprężystym miąższem i nielicznymi, owalnymi otworami wielkości ziarna ryżu Gouda należy do najstarszych i najlepiej znanych na świecie przedstawicieli serów dojrzewających. Tradycja wytwarzania Goudy wywodzi się z holenderskiego miasta, położonego w okolicy Rotterdamu – stąd też pochodzi nazwa tego mlecznego przysmaku. Cechami charakterystycznymi Goudy są wyrazisty zapach i soczysty, śmietankowy smak, co w połączeniu z łatwo topliwą konsystencją sprawia, że produkt ma uniwersalne zastosowanie.
Sery plastrowane, pakowane w sposób umożliwiający wielokrotne otwieranie produktu bez obawy o jego świeżość, to rozwiązanie wygodne i praktyczne. – Głęboka analiza rynkowa skłoniła nas do podziału oferty serów plastrowanych na dwie odrębne partie. – wyjaśnia Ewa Polińska, specjalista ds. marketingu firmy Mońki (MSM). Dzięki zróżnicowanej gramaturze opakowań – 150 i 750g – konsument ma większą możliwość dostosowania zakupu do swoich potrzeb. – Duże pudełka sprawdzają się na przykład w przypadku rodzin, dla których 150g sera wystarcza na przygotowanie zaledwie jednego posiłku. Z kolei konsument, który ma mniejsze potrzeby, nie musi wydawać pieniędzy na duże opakowanie. – dodaje Ewa Polińska.