1. Komunikaty

Mlekovita zdobyła Blix Awards

Źródło: Grupa Mlekovita
Autor: Janusz Górski

W czwartek, 24 października br., po raz kolejny zostały rozdane nagrody „Blix Awards – Wybór Konsumentów” dla sektora FMCG. W kategorii „Nabiał” ponownie triumfowała Mlekovita, trzeci raz z rzędu zdobywając tę nagrodę. Blix Awards to wyjątkowe wyróżnienie i kolejne potwierdzenie pozycji Mlekovity jako lidera rynku, ponieważ przyznawane jest markom najczęściej wybieranym przez Polaków podczas codziennych zakupów. 

– Trzecia z rzędu statuetka Blix Awards dla marki Mlekovita to dla nas potwierdzenie, że konsekwentne stawianie na najwyższą jakość, bezpieczeństwo i wartość odżywczą naszych produktów, a poprzez to dbałość o zdrowie konsumentów, jest doceniane przez Polaków, trafia w ich realne potrzeby i oczekiwania. Fakt, że wyróżnienie to przyznali sami kupujący, czyni je dla nas szczególnie cennym. To dowód, że nasza praca przynosi wymierne efekty: produkty Mlekovity niezmiennie cieszą się zaufaniem naszych rodaków i pozostają ich pierwszym wyborem w kategorii nabiału – podkreślił prezes zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.

W tegorocznej edycji badania Grupy BLIX organizatorzy zrezygnowali z dotychczasowego modelu opartego na ankietach i opiniach shopperów, zastępując go analizą rzeczywistych zachowań zakupowych. Laureatów w 25 kategoriach produktowych wyłoniono na podstawie danych z ponad 140 milionów dodań produktów do list zakupowych w aplikacji Blix w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Dzięki temu wyróżnienia opierają się nie na deklaracjach konsumentów, lecz na faktycznych planach zakupowych. To znacznie lepiej odzwierciedla rzeczywiste intencje zakupowe i siłę marek, które na co dzień trafiają do koszyków milionów Polaków. 

Ostatnie wiadomości o firmie