1. Komunikaty
Polska

Sertop otrzymuje Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2025 – zaufanie klientów potwierdzone

Źródło: Sertop
Autor: Monika Czaplicka
© sertop

Po raz pierwszy marka Sertop została uhonorowana złotym godłem Konsumencki Lider Jakości 2025 w kategorii „Sery topione”. To wyjątkowe wyróżnienie, ponieważ pochodzi bezpośrednio od konsumentów – osób, które każdego dnia wybierają produkty. Fakt, że w XIV edycji ogólnopolskich badań konsumenckich głosy klientów przyznały najwyższe wyróżnienie, to dla firmy Sertop nie tylko ogromny zaszczyt, ale także potwierdzenie, że zaufanie budowane latami przynosi realne efekty.

Dla Sertop złote godło oznacza przede wszystkim uznanie jakości, smaku i konsekwentnie realizowanej filozofii produkcji. Od lat firma stawia na tradycję połączoną z nowoczesnością – sery topione tworzy w oparciu o sprawdzone receptury, ale nie boi się także wprowadzać nowych rozwiązań i smaków odpowiadających zmieniającym się preferencjom klientów. 

– Cieszy nas, że te starania zostały docenione, a nasze produkty znalazły się w gronie liderów jakości na polskim rynku.

Pierwsze złote godło traktujemy jako szczególne zobowiązanie. To sygnał, że obrana przez nas droga jest właściwa, a konsumenci oczekują od nas dalszego rozwoju i podnoszenia standardów. Nagroda mobilizuje nas do jeszcze intensywniejszej pracy – zarówno nad poszerzaniem oferty, jak i utrzymywaniem najwyższego poziomu jakości.

Chcemy serdecznie podziękować wszystkim, którzy oddali na nas swój głos. To Państwa zaufanie sprawia, że Sertop może się rozwijać i z dumą reprezentować kategorię serów topionych w Polsce. Obiecujemy, że nie spoczniemy na laurach – będziemy dalej dostarczać produkty, które towarzyszą codziennym posiłkom i wyjątkowym chwilom, łącząc tradycję, smak i jakość w najlepszym wydaniu – przekazał przedstawiciel firmy Sertop. 

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania