1. Komunikaty

Mlekovita liderem branży w rankingu Gazety Finansowej

Źródło: Grupa Mlekovita
Autor: Janusz Górski
© grupa mlekovita

Mlekovita po raz kolejny potwierdza swoją dominującą rolę na rynku mleczarskim w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W prestiżowym zestawieniu 1000 Największych Firm w Polsce, przygotowanym przez „Gazetę Finansową”, zajęła najwyższe miejsce wśród firm mleczarskich, zostając niekwestionowanym liderem w rankingu branżowym, zdecydowanie wyprzedzając innych uwzględnionych w zestawieniu przedstawicieli mleczarstwa.

Wysokie miejsce w ogólnopolskim zestawieniu i pozycja numer jeden w branży – najnowszy ranking 1000 Największych Firm w Polsce, potwierdza, że Mlekovita nie zwalnia tempa. Raport „Gazety Finansowej” prezentuje bowiem przekrojowy obraz polskiej gospodarki, ukazując liderów poszczególnych branż oraz ogólne trendy rynkowe. Zestawienie uwzględnia największe polskie przedsiębiorstwa pod względem przychodów, a także analizuje ich wpływ na gospodarkę, dynamikę wzrostu oraz znaczenie w branży. Pozycja Mlekovity sklasyfikowanej jako lider branży mleczarskiej świadczy o jej niekwestionowanej sile rynkowej, stabilności finansowej i konsekwentnej strategii rozwoju, które przekładają się na niezmienne zaufanie konsumentów.

– To już kolejny prestiżowy ranking, w którym Mlekovita zajęła pozycję lidera branży mleczarskiej, co jest dla nas nie tylko powodem do satysfakcji, lecz przede wszystkim dowodem skuteczności obranej strategii i długofalowej stabilności firmy. Dzięki konsekwentnym działaniom, inwestycjom w nowe produkty i innowacje nasze przychody po raz pierwszy przekroczyły 10 miliardów złotych, co pozwoliło nam wyprzedzić konkurencję w sposób zdecydowany – mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy Mlekovita. – Dziękuję naszym pracownikom, partnerom handlowym i przede wszystkim konsumentom za zaufanie, które jest podstawą naszego sukcesu. Kluczowe dla nas pozostają dalszy rozwój, inwestycje w nowoczesne techniki, technologie i infrastrukturę, zapewnianie najwyższej jakości i bezpieczeństwa produktów, a także ekspansja zagraniczna przy równoczesnym wzmacnianiu pozycji na rynku krajowym.