1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Spomlek (SM)

Spomlek (SM) z marką Serenada w filmie „Drużyna A(A)”

© spomlek (sm)
© spomlek (sm)

Spomlek (SM) i marka Serenada mają swój wizerunkowy udział w filmie „Drużyna A(A)”, którego premiera odbyła się 18 września w Warszawie. Produkcja, w której śmiało można powiedzieć, że jednym z bohaterów drugoplanowych jest marka Serenada, opowiada o grupie anonimowych alkoholików, którzy, walcząc ze swoimi słabościami, podejmują niezwykłą misję – przemycenie dwóch cystern spirytusu przez Polskę.

W rzeczywistości, nie są to jednak zwykłe cysterny – ich charakterystyczny żółty kolor, pokrycie czarnymi kropkami i ogromne logo Serenady sprawiają, że wyróżniają się na tle każdego innego transportu.

Film, będący połączeniem świetnej rozrywki i głębszych refleksji, zabiera widzów w emocjonującą podróż. Leszek, Wiola, Dominik, Karolina i Wojtek, wspierani przez swojego terapeutę, stawiają czoła licznym przeciwnościom losu, a tajemnicza postać Celniczki, której zamiary są niejasne, jeszcze bardziej komplikuje ich sytuację. To opowieść o przyjaźni, odwadze i walce z wewnętrznymi demonami, która szybko przeradza się w pełną napięcia grę o przetrwanie.

W filmie występuje znakomita obsada polskich aktorów, w tym Danuta Stenka, Magdalena Cielecka, Michał Żurawski, Łukasz Simlat, Mikołaj Kubacki i Maria Sobocińska. Co więcej, część scen została nakręcona w zakładzie produkcyjnym Spółdzielczej Mleczarni Spomlek w Radzyniu Podlaskim, a w epizodach występują pracownicy, co dodaje tej współpracy jeszcze bardziej wyjątkowego charakteru.

– Na premierze spotkały się największe gwiazdy kina, krytycy, twórcy, dziennikarze, patronem była telewizja TVN. To właśnie tam Serenada towarzyszyła uczestnikom i na ekranie i we foyer kina Helios w warszawskim Blue City. Doskonałe sery na deskach podane w towarzystwie win zachwyciły gości. Przestrzeń wypełniliśmy też podświetlanymi reklamami konkursu Serenady oraz zapowiedziami nowej lokalizacji restauracji Bursztynowa przy Królewskiej 16 w Warszawie. Wybitni goście i przedstawiciele prasy oraz gwiazdy otrzymały od nas miniaturki cystern Serenada oraz sery, co wywołało ogromne poruszenie, wiele z nich umieściło relacje z wydarzenia na swoich social mediach. Wydarzenie zostało zrelacjonowane w telewizji TVN oraz na wielu portalach prasowych w sieci. Materiały z premiery posłużyły także do komunikacji w naszych social mediach – powiedziała Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Marketingu Spomlek (SM).

– Niewątpliwą atrakcją filmu, jak już było wspomniane, są żółte cysterny z logo Serenada, które odgrywają swoją własną rolę w fabule, a sama marka staje się symbolicznym wsparciem dla bohaterów w ich misji. Z tej okazji, równocześnie z premierą filmu, wystartowaliśmy z ogólnopolską promocją konsumencką, w której każdy fan Serenady może wziąć udział. Rozdamy konsumentom 10 000 miniaturowych cystern na mleko w barwach Serenady, nawiązujących do przygód z filmu, zaś nagrodą główną jest voucher o wartości 40 000 zł na wycieczkę – dodał Prezes Spomlek (SM) Paweł Gaca.

Specjalnie dla pracowników ekipa twórców wraz z filmem przybyła do Radzynia Podlaskiego 19 września by przed oficjalnym wejściem do kin umożliwić im obejrzenie go. Miłym akcentem było spotkanie z twórcami po seansie i opowieść o kulisach nagrań. Ciekawostką jest również informacja, iż 2 dni zdjęciowe miały miejsce na terenie mleczarni. Kierowcy cystern – pracownicy Spomlek (SM) – byli obecni przez cały czas nagrań na planie, a na ekranie gościnnie pojawiło się kilkoro pracowników. Spomlek (SM) nie zapomniał o mieszkańcach Radzynia i okolic, dla nich pokaz filmu wyświetlony został 20 września.

W opinii ludzi kina w filmie „Drużyna A (A)” było największe lokowanie marki w historii kina.

© spomlek (sm)