1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Spomlek (SM)

SERdeczna loteria Spomlek – podziel się z potrzebującymi

© spomlek (sm)

W połowie maja rusza niecodzienna loteria mleczarni Spomlek (SM). Wygrać w niej może zarówno konsument sera marki Serenada, Skarby Serowara, Sery z Radzynia Podlaskiego i wybrana przez niego fundacja. Ten wyjątkowy koncept jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy lubią wyzwania, nutkę rywalizacji i nagrody, jednocześnie czują potrzebę dzielenia się z potrzebującymi.

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek postawiła na loterię jako znaną formę reklamy, która jest jedną z najbardziej lubianych przez konsumentów form promocji produktów. Loteria to również zabawa, zdrowa rywalizacja, której zasady są proste, nie wymagają kreatywności, a szanse na wygranie pieniędzy są równe dla wszystkich. Codzienne zakupy, w przypadku tej loterii, sera żółtego Serenada, Skarby Serowara czy Sery z Radzynia Podlaskiego, stają się okazją do podjęcia wyzwania i szansą zdobycia nagród.

– Szukamy z konsumentami wspólnej drogi, która zaprowadzi nas do budowania wizerunku marki i zwiększenia sprzedaży, natomiast dla nich będzie źródłem radości, zabawy i możliwości wygrania cennych nagród. W tym roku postanowiliśmy też pójść o krok dalej. W związku z tym, że jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie w wielu aspektach swojej działalności, dodatkowo chcemy wspierać organizacje pożytku publicznego tj. fundacje. My dajemy pieniądze, a cel ich przeznaczenia wskazuje zwycięzca naszej SERdecznej loterii. Konsumenci będą mieli podwójne szczęście: wygrają pieniądze dla siebie, jak i dodatkowe kwoty do przekazania na wybraną przez siebie fundację. Pomaganie jest ważne dla nas wszystkich, a pomaganie bez zbędnego angażowania się będzie znakomitą formą dodatkowej nagrody dla zwycięzcy – powiedziała Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Marketingu Spomlek (SM).

Spomlek znany jest z ogólnopolskiej akcji tworzenia w placówkach zdrowia „Serenadowych kącików zabaw”, których powstało łącznie 31 w szpitalach i przychodniach zdrowia w całym kraju. Natomiast działania na rzecz społeczności lokalnych, wspieranie sportowych klubów, akcji charytatywnych czy organizacji pożytku publicznego wpisane są w codzienne działania mleczarni.

Serowa loteria pod hasłem SERdeczna loteria – podziel się z potrzebującymi potrwa 7 tygodni, od 15 maja do 2 lipca br. Nagrodą główną jest 100 000 złotych dla zwycięzcy, który dodatkowo wskaże fundację, na którą mleczarnia przekaże 30 000 zł. Mechanizm loterii jest bardzo prosty: wystarczy kupić opakowanie promocyjne sera Serenada, Skaby Serowara lub Sery z Radzynia Podlaskiego, zachować paragon i zarejestrować go na www.serdecznaloteria.pl

Oprócz nagrody głównej codziennie losowane będą nagrody o wartości 1000 zł, a laureat nagrody dziennej wskaże fundację, której przekażemy w jego imieniu 300 zł – dodała Emilia Pożarowszczyk.

Loteria zyska silne wsparcie marketingowe z wykorzystaniem TV, SM, internetu, outdooru oraz komunikacji na półkach sklepowych w całej Polsce.